TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

ZNTK Mińsk Mazowiecki z idealną ofertą w Wielkopolsce
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.09.2018 08:49:56
ZNTK Mińsk Mazowiecki z idealną ofertą w Wielkopolsce

ZNTK Mińsk Mazowiecki złożyły idealną ofertę w przetargu na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania i prac modernizacyjnych dla ezt serii EN57AKW.

ZNTK Mińsk Mazowiecki złożyły idealną ofertę w przetargu na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania i prac modernizacyjnych dla ezt serii EN57AKW.

Spółka zaproponowała kwotę 4.920.000,00 zł. Tyle też wynosiły szacunki zamawiającego. ZNTK zaoferowały też 24 miesięczną gwarancję na cały pojazd po P4 i pracach modernizacyjnych, oprogramowanie oraz dokumentację techniczną, a także 48-miesięczną gwarancji na malaturę pojazdu. Prace firma chce wykonać w ciągu maksymalnie 120 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:

1) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasową kolorystyką i schematem;

2) naniesienie powłoki lakierniczej "antygraffiti" na całym pudle;

3) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem "Województwo Wielkopolskie" oraz logo Użytkownika i Poznańskiej Kolei Metropolitalnej;

4) naprawa automatów biletowych (2 sztuki/pojazd) w następującym zakresie:

a) wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów, smarthoppera, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj. jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),

b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowego Koleje Wielkopolskie, dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);

c) doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodu sieci LAN zakończonego wtykiem RJ45.

Dla układów napędowych (silnik trakcyjny + przekładnia osiowa) zamawiający wymaga:

1) wykonania przeglądu i w razie potrzeby naprawy przekładni osiowych, umożliwiającego eksploatację pojazdów do kolejnej naprawy okresowej (nie wymaga się obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSU dział "Zestawy kołowe z łożyskami i maźnicami oraz przekładnia";

2) obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSU dział "Silnik trakcyjny".

Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:

a) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;

b) modernizacja systemu monitoringu;

c) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;

d) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;

e) "wprowadzenie zapisu" w rejestratorze zdarzeń sygnałów użycia syren;

f) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich i WC;

g) instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN + zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej (PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia z Zamawiającym (podstawowe parametry techniczne czytnika PEKA: wymiary – 377 x 174 x 127 mm (wys. x szer. x dł.), masa – 5,4 kg, znamionowe napięcie zasilania – 24V, pobór mocy – 20W).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZNTK Mińsk Mazowiecki
P4
EN57
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.