TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Zniknęły food trucky spod Łodzi Fabrycznej, nie było konsumentów
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.07.2017 12:22:22 8 komentarzy
Zniknęły food trucky spod Łodzi Fabrycznej, nie było konsumentów

Brak klientów. Taki był według naszych informacji powód zniknięcia food trucków spod dworca Łódź Fabryczna.

Kiedy obiekt ten został oddany do użytku wydawało się, że dla właścicieli samochodów, którzy ustawili się w okolicy będzie to złoty interes. Brutalna rzeczywistość zweryfikowała jednak te plany. Notoryczny brak pasażerów na dworcu to zarazem brak klientów food trucków. Potwierdza to jedynie opinie, że z dworca nadal nie korzysta zbyt wiele osób. Mimo większej aktywności przewoźników autobusowych, których na Fabrycznym jest już kilku, tłumów nie widać.

Tak gigantyczny dworzec postawiony w takim miejscu, w żaden sposób nie wykorzystuje swoich potencjalnych możliwości. Generuje natomiast olbrzymie koszty. Dość powiedzieć, a jest to opinia jednego z naszych Czytelników, że wielokrotnie dochodzi do sytuacji, iż liczba ochroniarzy pilnujących dworzec jest większa niż liczba pasażerów oczekujących na pociąg. PKP jako spółka bogata może sobie jednak pozwolić na utrzymywanie kolosa.

Przypomnijmy, że aktualnie Łódź Fabryczna jest dworcem ślepym. Do momentu, kiedy ta sytuacja nie zmieni się, nie należy chyba też zbytnio liczyć na wzrost liczby osób korzystających z tego obiektu. A food trucki? Cóż, zapewne przeniosły się w miejsca bardziej uczęszczane przez potencjalnych klientów…



Sprawdź też:
dworzec
Łódź
Łódź Fabryczna
  • Hehuh – 17.07.2017

    Chyba autorowi chodziło o przerost formy nad treścią, nie na odwrót...

  • Bozia2 – 17.07.2017

    I dobrze, tylko szpeciły. Pasażerowie PKP IC gastro zamawiają sobie w pociągach klasy IC, gdzie kursują Darty i Flirty, a gdzie nie jest tak wcale drożej. Stacjonary bar dla pasażerów WPA zaraz będzie otwarty na przeciw dworca - w biurowcu Nowa Fabryczna (SubWay)

    Spytajcie się lepiej PKP SA kiedy ogłosił przetargi na wynajem lokalów na NŁF.

  • ignac – 17.07.2017

    Można pisać "food trucki" - zgodnie z polską wymową i odmianą, końcówka liczby mnogiej rzeczownika kończącego się na "k" brzmi "ki"

  • tymek – 17.07.2017

    szpecily wejscie

  • Andrzej – 17.07.2017

    A czy mieszkańcy Łodzi mogą pokusić się o ocenę, czemu jest takie małe zainteresowanie tym dworcem? Byłem tam ok. 20 lat temu, przesiadając się z autobusu z Poznania na pociąg do Radomska, ludzi było mniej więcej tyle, co na klasycznym dworcu. Co takiego stało się przez te 20 lat?

  • www – 17.07.2017

    Problemem dworca Łódź Fabryczna jest mała ilość pociągów, które niego odjeżdżają. Mało i rzadko. Za rzadko jak na miasto tej wielkości co Łódź. Trochę to śmieszne, ale głównym dworcem Łodzi to teraz jest Łódź Widzew. Więcej pociągów i tyle w temacie.
    Sam nie wiem co jest gorsze: centrum handlowe z dołączonymi kasami udającymi dworzec, ale z dużą ilością oferowanych połączeń, czy dworzec przewymiarowany, bez żadnych usług i handlu, i z małą ilością pociągów, ale z ogromną liczbą ochroniarzy. Ten drugi model dotyczy Fabrycznej.
    Czy przebicie tunelu na drugą stronę Łodzi coś zmieni? Nie za bardzo jeżeli ilość pociągów będzie porównywalna z tą na stacji Łódź Widzew. Fabryczny jest większy od Warszawy Centralnej, a ilość usług i pociągów całkiem nieporównywalna. Na dodatek w Łodzi zostały powielone błędy funkcjonalne, które miały miejsce na zburzonym dworcu w Katowicach. Projektanci ni w ząb nie uczą się na błędach? Fabryczny jest ładny, ale za bardzo jest obok miasta. Może w przyszłości to się zmieni jeżeli miasto przybliży się do dworca. W tym wypadku według mnie to było słuszne założenie. Tylko czy jest miejsce żeby miasto mogło się przybliżyć?
    Może kiedyś Fabryczny zacznie żyć. Ale bez dużej ilości miejsca na usług? Z głównymi kasami nie po tej stronie dworca po której być powinny? Pożyjemy zobaczymy.

  • kolejFAN – 19.07.2017

    patrząc na to zdjęcie główne nasuwa się myśl :świątynia mormonów w USA.
    przeskalowany kosmodrom...z ilością pociągów mniejszą niż w Koluszkach
    A food-sraki to może powinien sanepid skontrolować, to te same budy co za komuny tyle że owinięte w modna , hamerykanską nazwę ..

  • Bozia – 19.07.2017

    Tunel kluczowa sprawa, sporo ruchu też dadzą strefy uslugowe których obecnie nie ma

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.