TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Zmodernizowane wagony 174A zostają w TLK Bolko
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.12.2018 12:16:20 5 komentarzy
Zmodernizowane wagony 174A zostają w TLK Bolko (foto: FPS)

Od 1 grudnia zmodernizowane przez FPS wagony 174A kursowały w składzie pociągu IC "Bolko". W związku z obniżeniem kategorii ww. pociągu do TLK od nowego rozkładu jazdy wagony nie zostały jednak przeniesione na inne połączenie.

Od 1 grudnia zmodernizowane przez FPS wagony 174A kursowały w składzie pociągu IC "Bolko". W związku z obniżeniem kategorii ww. pociągu do TLK od nowego rozkładu jazdy wagony nie zostały jednak przeniesione na inne połączenie.

Na razie. Potwierdzamy, że pierwsze zmodernizowane wagony 174A już kursują i były włączone do składu IC Bolko. Po wejściu w życie nowego rozkładu będą jeszcze przez pewien okres kursowały w tym składzie, z czasem natomiast zostaną przełączane na inne pociągi. Zgodnie z umową na unijne dofinansowanie wspomniane wagony docelowo dedykowane są obsłudze relacji Wrocław - Poznań - Bydgoszcz - Gdynia, Wrocław - Katowice- Kielce- Radom, Wrocław - Poznań - Toruń- Olsztyn - Ełk – Białystok i Szczecin – Gdynia – Olsztyn – poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzeczniczka prasowa PKP Intercity.

Modernizację wagonów realizuje poznańska Fabryka Pojazdów Szynowych od listopada 2017 roku. Umowa obejmuje wykonanie modernizacji 60 pasażerskich wagonów kolejowych wraz z prawem opcji na dodatkową modernizację 30 wagonów.

Według FPS jedną z najważniejszych cech zmodernizowanego wagonu jest wyposażenie go w zupełnie nowe wózki typu 25AN4 produkcji FPS zapewniające właściwą spokojność biegu, co przekłada się na lepszy komfort pasażerów. Wnętrze pojazdu zyskało nowoczesny wygląd, przedziały wyposażono w wygodne i ergonomiczne fotele, gniazdka elektryczne oraz panele pozwalające sterować temperaturą oraz oświetleniem. Przedziały WC zostały przebudowane z wykorzystaniem zamkniętego układu toalet. Ponadto zostały zainstalowane wzmacniacze sygnału komórkowego oraz urządzenia do bezprzewodowego Internetu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
wagon
174A
PKP Intercity
FPS
  • DarekP – 11.12.2018

    Intercity nadal konsekwentnie wymienia tylko trasy z jednego z projektów, na które trafią omawiane wagony. Rozumiem, że jest to związane z tym, że ich domem jest Wrocław. Co do samej umowy opcja już została wykorzystana także nie ma sensu pisać już o prawie opcji. Mnie za to interesuje, jaki będzie podział liczebny całej serii pomiędzy oba projekty. Tego nikt nadal nie opublikował.

  • DarekP – 11.12.2018

    Wersja obrazkowa obu projektów, (dla ciekawych, o co w tym chodzi) https://i.postimg.cc/r8Nwrt5f/EU07-A-Bbpv-ABp-Bp-B-E4-DCU-Bbpv-ABp-Bp-B-v2.png

  • kolejFAN – 12.12.2018

    ja naprawdę nie rozumiem tej histerii o głupią nazwę na tabliczce: IC albo TLK nic nie szkodzi żeby pociąg jechał jako TLK na nowych wagonach,

  • kolej – 13.12.2018

    A w Rzeszowie jak zwykle ból czterech liter, że się leży na wschodzie. Z Wrocławia da się przerzucić tabor w 5 godzin nawet i do Trójmiasta, nie mówiąc o Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Szczecinie, więc naturalnie będzie miał więcej do zaoferowania. W przypadku drugiego projektu liderem powinna być Warszawa będąca w połowie tras analogicznie jak Wrocław w przypadku projektu Przemyśl - Szczecin. A że Warszawa stawia na dojenie z ekspresów, to czego się spodziewacie? I tak cieszcie się, że dzięki projektowi Przemyśl - Szczecin w ogóle zobaczyliście coś zmodernizowanego.

  • DarekP – 18.12.2018

    @kolejMoże wyjaśnisz słowami zrozumiałymi dla białych ludzi, o co Ci konkretnie chodzi?Są 2 projekty toczące się równolegle, ale przy chaosie informacyjnym i ogólnonarodowym optymiźmie nikt nie wie, co dlaczego i po co? Portal branżowy powinien jednak dołożyć starań, by wiedzieć, o czym pisze, nawet jeżeli Ci, co podają te informacje, robią to w sposób niezbyt dokłądny.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.