Z Wrocławia do Pragi – najważniejsza wiadomość tweetup-u Kolei Dolnośląskich
Koleje Dolnośląskie poraz kolejny postawiły na nową formę komunikacji – tweetup – czyli spotkanie zużytkownikami portalu Twitter. Głównym tematem dyskusji był rozwój połączeńregionalnych w kontekście nowego rozkładu jazdy oraz kolej aglomeracyjna.
W drugim w historii spółki tweetupie udział wzięło około 40osób, a wśród nich znaleźli się dziennikarze, przedstawiciele wrocławskichruchów miejskich oraz miłośnicy kolei. Podczas ponad godzinnej dyskusji zpytaniami internautów mierzyli się Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskichoraz Jerzy Michalak, członek zarządu województwa dolnośląskiego. Moderatorkądyskusji była Iwona Budych, prezes zarządu stowarzyszenia Polsko-NiemieckaKolej Pasażerska.
Po pierwszymtweetupie, który okazał się sukcesem,obiecaliśmy, że na początku nowego roku zorganizujemy kolejne spotkanie tegotypu. Bardzo cieszę się, że udało się to zrealizować. Frekwencja podczasdzisiejszego wydarzenia oraz liczba użytkowników aktywnych online pokazała, żetaka forma komunikacji z odbiorcami to bardzo trafna formuła. Dziś znów mogęobiecać, że to nie był ostatni tweetup KD – komentuje Jerzy Michalak.
Wśród najczęściej podejmowanych wątków w dyskusji pojawiłasię reaktywacja Dworca Świebodzkiego, rozwój Wrocławskiej Kolei Aglomeracyjnej,a także reaktywacja nieczynnych obecnie połączeń kolejowych na terenie DolnegoŚląska. Paneliści zdradzili międzyinnymi, że w najbliższym czasie podróżni w regionie mogą się spodziewać nowegopołączenia Wrocław – Praga z tylko jedną przesiadką i czasem podróży poniżej 4godzin.
Szczegóły dyskusji dostępne są na Twitterze KoleiDolnośląskich (@KolejeD), a także podhashtagiem #TweetupKD.
Tweetup to spotkanie użytkowników Twittera, czyli serwisuspołecznościowego, który działa na zasadzie mikroblogów. Nazwa pochodzi odpołączenia angielskich słów „meetup” oraz „tweet”. Tweety to wiadomości tekstowe mającemaksymalnie 280 znaków, które są wyświetlane na profilu autora, a takżepokazywane użytkownikom obserwującym dany profil.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze