TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Wypadek w Aleksandrowie, utrudnienia na trasie Lublin – Warszawa
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.11.2017 13:27:24 19 komentarzy
Wypadek w Aleksandrowie, utrudnienia na trasie Lublin – Warszawa (foto: Straż Pożarna Łuków)

Około godziny 10 doszło do zderzenia samochodu ciężarowego z pociągiem. Zdarzenie miało miejsce na przejeździe kolejowym w Aleksandrowie na trasie Lublin – Warszawa. Uszkodzona została jedna z Gam PKP Intercity.

Około godziny 10 doszło do zderzenia samochodu ciężarowego z pociągiem. Zdarzenie miało miejsce na przejeździe kolejowym w Aleksandrowie na trasie Lublin – Warszawa. Uszkodzona została jedna z Gam PKP Intercity.

Lokomotywa prowadziła pociąg TLK "Czechowicz" relacji Lublin - Warszawa.  

Ruch pociągów został całkowicie wstrzymany. Dla pasażerów PKP Intercity organizowana jest komunikacja zastępcza z wykorzystaniem autobusów. Opóźnienia pociągów sięgają 160 minut.

Kierowca ciężarówki w stanie ciężkim trafił do szpitala. Na razie nie wiadomo, dlaczego samochód wjechał pod pociąg. Prawdopodobną przyczyną jest niezachowanie należytej ostrożności.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
wypadek
Gama
  • anarh – 13.11.2017

    taka piękna Lokomotywa . A już bzykały na szlakach jak pszczółki .

  • B-stok – 13.11.2017

    Ciężarówkę normalnie rozerwało na części, Gama ją zanihilowała.

  • JanuszJG – 13.11.2017

    Która SU160 brała udział w wypadku?

  • kolejFAN – 13.11.2017

    No to mamy już tylko 9 gam.... prędko z Bydgoszczy po takim dzwonie nie wróci.. :((( masakra jakaś ile ostatnio wypadków na przejazdach! co się dzieje z tymi kierowcami..?!

  • xtrain – 13.11.2017

    No cóż, następny kierowca-głupek na przejeździe. Niestety, ale taka konkluzja.

  • kolejarz – 13.11.2017

    Debili nie brakuje, jest sygnalizacja jest znak stop a k8erowca to osobba bez rozumu

  • NCi – 13.11.2017

    Porównując obrazki z relacji wynika, że Gama jest nieźle przygotowana na takie scenariusze. Wystarczy porównać rodzaj i rozmiar uszkodzeń w obu pojazdach. Oczywiście samochodu nawet ciężarowego nie da się porównać do lokomotywy. Nawet szyba w kabinie maszynisty wydaje się być cała. Zastanawia jednak to wyrwanie jednego z buforów.

  • Tmb – 13.11.2017

    009

  • G.kolejarz – 13.11.2017

    Czekamy kiedy rząd zabierze się za bandytów drogowych.Ostatnio trochę się w tej kwestii poprawiło ale to ciągle za mało jak na skalę problemu. Każdy kto korzysta z dróg widzi ten problem.Tutaj potrzeba drakonskich kar nawet do kilkuset tysięcy złotych. Tak jest w Austrii ,Szwajcarii ,Francji a nawet w Czechach. Tam policja ma bat na huliganów za kierownicą.

  • fromex – 14.11.2017

    Tu jest więcej fotek. http://www.lublin112.pl/zderzeniu-pociagiem-ciezarowke-rozerwalo-czesci-kierowca-zostal-ranny/Widać też leżący w trawie urwany bufor (przynajmniej tak to wygląda).Ciężarówkę nielicho gwizdnęło, a słup się jeszcze dołożył. Z czego ta Gama jest zrobiona? Może faktycznie cała energia przez bufory poszła w ostoję niemal centralnie do kierunku jazdy... Nie bardzo widać w które miejsce "wszedł przecinak", bo traka po prostu przemieliło.Jeśli lok nie ma zwichrowanej konstrukcji , to Gama zrobiła sobie reklamę :)

  • gd – 14.11.2017

    Gama nieźle zniosła wypadek. Gdyby jeszcze do tego umiała przyzwoicie jeździć, to byłby całkiem niezły tabor.

  • komes – 14.11.2017

    @fromex wiadomo, że po zdjęciach nie da się wszystkiego ocenić, ale zasadniczo podpisuje się pod tym co napisałeś. Jak sobie porównać to co zostało z ciężarówki i ten skoszony nią słup, do tego jak wygląda Gama to naprawdę widać, że scenariusze zderzeniowe zostały odpowiednio przygotowane.

  • Xxx – 14.11.2017

    Kary? A co jeśli działanie kierowcy było celowe?Mało ludzi w tym chorym kraju popełnia samobójstwa?A takich wypadkach nawet kary i to wysokie nic nie pomogą.

  • elwu – 14.11.2017

    Nie bardzo rozumiem zachwyty nad uszkodzeniami Gammy. Z tego co widać na zdjęciach, ciężarówka straciła kabinę i budę - nic zaskakującego, za to widowiskowe.W starciu lokomotywy z ramą ciężarówki, ta druga wyszła bez większych szkód, jest powyginana, ale bez większych strat. Tak więc Gamma urwała zderzak waląc w budę lub kabinę? Lepiej nie myśleć co się stanie, gdy zderzy się z równym sobie 'rywalem'.

  • Hout – 14.11.2017

    Co sie dzieje z tymi kierowcami tirow, coraz czesciej wpadaja pod pociag. Z tegoco slyszalem, kierowcy tirow to debile glownie ci mlodzi. Tirami sie

  • Hout cd – 14.11.2017

    ... Jezdzi zdrowo na umysle, i od 30 roku najlepiej

  • zeus04 – 14.11.2017

    @ elwu: "jest powyginana, ale bez większych strat"...pewnie się wyklepie i wróci na drogi ;) Buda lub kabina odpada a zderzaki natrafiają na unoszącą się ramę, która wbija się klinem pod zderzaki. Zderzaki są mocowane za pomocą czterech śrub i są to urządzenia standardowe i nie są przystosowane do podnoszenia lokomotywy. Kolega uderzył kiedyś z prędkością 15 km/h w tira do przewozu samochodów. Naczepa zawinęła się pod czołownicę SM31 i pierwsza oś lokomotywy zawisła w powietrzu. Tu jak widać wszystko zadziałało jak należy.

  • Gruver – 14.11.2017

    Ciężarówka przemielona. Zaskakująco dobrze lok to zniósł, ciekawe w jakim stanie jest to, czego nie widać. Przestroga dla kierowców - z przejazdami nie ma żartów. Pociąg to potęga, setki ton rozpędzone czasami do 160km/h

  • NCi – 15.11.2017

    @elwuCzy nosisz okulary, czy tylko udajesz, że widzisz?Napisać, że ciężarówka i tu cyt. "wyszła bez większych szkód, jest powyginana, ale bez większych strat." mógł tylko ktoś, kto nie widzi różnicy między piciem w Szczawnicy, a szczaniem w piwnicy. I jeszcze jedna może dla Ciebie mało istotna rzecz. I nie żebym się czepiał. Lokomotywa nazywa się GAMA. Musisz przyznać, że jest różnica między tym jak ty ją nazywasz.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.