TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Wielkopolska zmodernizuje swoje Elfy
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.08.2017 09:35:00 5 komentarzy
Wielkopolska zmodernizuje swoje Elfy

Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania i prac modernizacyjnych dla pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN76.

Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania i prac modernizacyjnych dla pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN76.

Prace zostaną wykonane w jednostkach EN76-026, EN76-027, EN76-028, EN76-029, EN76-030, stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego wraz z:

1) udzieleniem gwarancji na pojazdy,

2) opracowaniem i przekazaniem dokumentacji technicznej,

3) udzieleniem licencji na dokumentację techniczną i oprogramowanie.

Zamawiający wymaga, aby czynności P4 i prace modernizacyjne zostały wykonane zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania ezt EN76 nr DSU 22WE 0130-1 użytkownika: Koleje Wielkopolskie. Zamawiający przewiduje także udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnej usługi dla pięciu kolejnych pojazdów serii EN76 – szacunkowa wartość wynosi 16 250 000 PLN netto, tj. 3 892 308,80 EUR. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia to 32 500 000.00 PLN netto.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:

1) wymiana wszystkich tarcz hamulcowych na tarcze dzielone;

2) gruntowny przegląd sieci LAN i routerów brzegowych w warstwie sprzętowej i programowej z uwzględnieniem redundacji wraz z:

a) wymianą uszkodzonych urządzeń,

b) doposażeniem w moduł translacji i transmisji sygnałów CAN po LAN oraz wystawieniem ramek do serwera bazodanowego Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o.,

c) przekazaniem pełnej dokumentacji sieci z poświadczeniami dostępowymi do urządzeń ją tworzących (przełączniki, routery) i podłączonych oraz raportu z dokonanego przeglądu,

d) przekazaniem dokumentacji dot. transmitowanych informacji;

3) wykonanie badań dozorowych zbiorników powietrza przez Transportowy Dozór Techniczny w następującym zakresie:

a) badanie wewnętrzne, b) badanie zewnętrzne,

c) próba szczelności;

4) naprawa automatów biletowych w następ. , zespołów, podzzakresie:

a) wymiana: wyróżniacza monet, smarthoppera, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj. jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),

b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowego Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o., dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);

Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:

1) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;

2) modernizacja systemu monitoringu;

3) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;

4) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;

5) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich;

6) modernizacja szaf międzyczłonowych;

7) modernizacja układu elektrycznego;

8) modernizacja systemów w kabinie maszynisty;

9) modernizacja kabin WC;

10) modernizacja podzespołów zewnętrznych;

11) modernizacja systemów trakcji wielokrotnej.

Kryteria wyboru ofert, które można składać do 20 września 2017 roku, to:

Długość okresu gwarancji na cały pojazd - Waga: 40 %

Cena - Waga: 60 %.

Na wykonanie powyższych prac wykonawca będzie miał 150 dni. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie) co najmniej trzy naprawy okresowe na poziomie utrzymania P4 i/lub P5 elektrycznego zespołu trakcyjnego z napędem asynchronicznym o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto każda.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Wielkopolskie
EN76
ELf
  • d – 09.08.2017

    To są z punktu widzenia pasażera pierdoły. Sens by miało wydłużnie o 1 człon, dodanie wifi, dodanie gniazd usb do ładowania.

  • gutek – 09.08.2017

    Modernizacja 4 letnich Elfów-EN57 czekały na modernizacje do poziomu AL ponad 40lat

  • yeti – 09.08.2017

    montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich fajna rzecz. Ktoś wie o co dokładnie chodzi?

  • Wwe – 09.08.2017

    Chodzi o to żeby pachniało.

  • Brodziak – 11.08.2017

    Modernizacja to przesadzone słowo, ot zwykłe P4.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.