TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Więcej pociągów PKP Intercity w nowym rozkładzie jazdy
InfoRail.pl - Opublikowano: 06.11.2018 13:15:53 1 komentarz
Więcej pociągów PKP Intercity w nowym rozkładzie jazdy

Średnio aż 383 pociągi uruchamiane każdego dnia - to oferta PKP Intercity w nowym rozkładzie jazdy.

Średnio aż 383 pociągi uruchamiane każdego dnia, nowe połączenia, więcej kursów Pendolino z Warszawy do Krakowa i Trójmiasta, kolejne relacje obsługiwane przez pojazdy Flirt3 i PesaDART – to tylko część zmian w rocznym rozkładzie jazdy PKP Intercity, który zacznie obowiązywać 9 grudnia 2018 r.

W rozkładzie jazdy na sezon 2018/2019 PKP Intercity wprowadza nowe połączenia. Zyskają m.in. mieszkańcy Podkarpacia, Małopolski i Dolnego Śląska. IC Banach będzie kursować z Warszawy do Przemyśla przez Sandomierz. Po najpopularniejszej trasie podróży, to jest pomiędzy Warszawą i Krakowem, pojedzie późnowieczorny pociąg IC Łokietek. Będzie kursować przez Centralną Magistralę Kolejową. Nowy nocny pociąg TLK Pogórze zapewni połączenie Przemyśla z Wrocławiem. Z Warszawy do Zielonej Góry przez Wrocław będzie kursować IC Konopnicka.

Więcej połączeń EIP na najpopularniejszych trasach

Z połączeń PKP Intercity między Warszawą a Krakowem w pierwszym półroczu 2018 r. skorzystało ponad 1,2 mln pasażerów. PKP Intercity, wychodząc naprzeciw potrzebom podróżnych, zwiększa liczbę połączeń kategorii Express InterCity Premium z Warszawy do Krakowa z 9 do 12. Także na drugiej pod względem popularności trasie Warszawa – Trójmiasto będzie więcej par pociągów kategorii EIP – 14, zamiast 12 jak dotychczas. PKP Intercity zwiększa także liczbę połączeń na trasach, na których nie kursuje Pendolino. Na trasie Warszawa – Poznań będzie ich 13, a nie 11 jak do tej pory. W wakacyjne weekendy PKP Intercity uruchomi połączenie EIC Fregata relacji Warszawa – Kołobrzeg.

Pociągi Flirt3 i PesaDART na nowych trasach

Pociągi obsługiwane przez pojazdy Flirt3 pojadą od grudnia w nowej relacji Warszawa – Kraków przez Centralną Magistralę Kolejową. Składy PesaDART obsłużą relacje: Białystok – Szklarska Poręba przez Warszawę i Wrocław oraz Warszawa – Zielona Góra przez Wrocław. Dzięki tym zmianom mieszkańcy Zielonej Góry i turyści odwiedzający Szklarską Porębę zyskają możliwość podróżowania nowoczesnymi i komfortowymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Dart
Flirt
Pendolino
  • Łukasz Bieniasz – 06.11.2018

    Mniej TLeK na CMK. Nie ma Korczaka:(

  • Tommy Lee – 06.11.2018

    A gdzie PDF z tabelami rozkładowymi? Ani PKP Intercity. Pociąg do podróżyv nie opublikowało na swojej stronie. Żenująca polityka informacyjna.

  • kolejFAN – 06.11.2018

    Dzięki tym zmianom mieszkańcy Zielonej Góry i turyści odwiedzający Szklarską Porębę zyskają możliwość podróżowania nowoczesnymi i komfortowymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi.naprawdę uważacie te pokraczne karpie za komfortowe i nowoczesne? może ktoś z redakcji wsiądzie i oceni sam (szczególnie na nocnych Karkonoszach) a nie wkleja bełkot PICu...

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.