TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

W zmodernizowanych wagonach PKP IC pojawią się urządzenia vendingowe
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.06.2019 11:02:26
W zmodernizowanych wagonach PKP IC pojawią się urządzenia vendingowe (foto: KŚ)

PKP Intercity chcą montować w zmodernizowanych wagonach urządzania vendingowe. Zanim zostanie ogłoszony przetarg na ich dostawę przewoźnik przeprowadzi dialog techniczny.

PKP Intercity chcą montować w zmodernizowanych wagonach urządzania vendingowe. Zanim zostanie ogłoszony przetarg na ich dostawę przewoźnik przeprowadzi dialog techniczny.

Samo postępowanie ma obejmować dostawę urządzeń wraz z usługą utrzymania i uzupełniania produktów spożywczych.

Dialog

Celem Dialogu technicznego jest pozyskanie informacji niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w szczególności informacji z zakresu:

a) opisu przedmiotu zamówienia, w tym identyfikacji parametrów maszyn, które stanowią przedmiot Dialogu technicznego dopuszczonych do eksploatacji w taborze kolejowym,

b) określenia warunków umowy, w tym określenia zasad płatności za wykonanie zamówienia,

c) określenia szacowanych terminów realizacji zamówienia,

d) charakteru świadczenia usługi wyposażenia maszyn w produkty spożywcze,

e) identyfikacji cyklu życia maszyny vendingowej,

f) wyboru odpowiedniego modelu biznesowego (zakup, wynajem lub inna forma),

g) skonfrontowania potrzeb i wymagań Zamawiającego w kontekście możliwości ich realizacji przez rozwiązania oferowane przez funkcjonujące na danym rynku podmioty oferujące określonego rodzaju dostawy,

h) rodzaju i dostępności usług serwisowych.

Jakie urządzenia?

Zakres wymagań funkcjonalnych i innych stawianych przez Zamawiającego wobec przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Wymagane rodzaje automatów:

1) do napojów ciepłych (kawa, herbata)

2) do napojów zimnych i przekąsek

2. Wymagane specyfikacja techniczna - maszyna do napojów ciepłych:

1) szerokość - max 650 mm;

2) głębokość – max 900 mm;

3) wysokość – max 1830 mm;

4) waga maszyny netto – max 180 kg;

5) wymagane wyposażenie w zasobnik wody z możliwością podłączenia pod zbiornik zewnętrzny;

6) wymagane wyposażenie w systemy antywstrząsowe, antyzamarzaniowe;

7) wymagany certyfikat dopuszczający do instalacji w pojazdach szynowych oraz certyfikaty wymagane przepisami kolejowymi;

8) sposób zasilania, przyłącza (wyposażenie w akumulator) - akumulatory i przetwornica statyczna;

9) wymagany ekran do wyświetlania komunikatów;

10) wymagany indywidualny zbiornik na ścieki.

3. Wymagana specyfikacja techniczna – maszyna do napojów zimnych i przekąsek:

1) szerokość - max 890 mm;

2) głębokość – max 900 mm;

3) wysokość – max 1830 mm;

4) waga maszyny netto – max 280 kg;

5) nie jest wymagane wyposażenie w zasobnik wody;

6) wymagany podajnik spiralowy lub sprężynowy;

7) wymagane wyposażenie w systemy antywstrząsowe, antyzamarzaniowe;

8) wymagany certyfikat dopuszczający do instalacji w pojazdach szynowych oraz certyfikaty wymagane przepisami kolejowymi;

9) sposób zasilania, przyłącza (wyposażenie w akumulator) - akumulatory i przetwornica statyczna;

10) wymagany ekran do wyświetlania komunikatów.

4. Wymagane funkcje dodatkowe:

1) Alarm antywłamaniowy;

2) Modem Wi-Fi + modem wewnętrzny na co najmniej 4 karty SIM

5. System płatności:

1) Płatności bezgotówkowe w wariancie płatności zbliżeniowych; dostosowania do obsługi kart bankowych, płatność Blik (opcjonalnie);

2) Dostosowana do telemetrii: rozbudowany protokół MDB i obsługa komunikacji w protokole EVA-DTS

6. Raportowanie:

1) Dane dotyczące sprzedaży w automacie danego produktu, danej grupy produktów, danego dnia, godziny, tygodnia, miesiąca itp. dla danego automatu, wybranej grupy automatów np. na danej trasie pociągu,

2) Poziomu zaopatrzenia w towar danego automatu, awarii, godziny odwiedzin automatu,

3) Zdalna obsługa reklamacji (np. w przypadku zablokowania produktu w automacie), komunikaty głosowe (opcja).

7. Usługi dodatkowe:

1) Serwis automatów w tym naprawa automatów przez minimum 108 miesięcy,

2) Szkolenie personelu obsługującego automaty,

3) Serwis/gwarancja/naprawa: czas gwarancji, czas reakcji na awarie/lokalizacje, przeglądy okresowe/lokalizacje, dostępność części.

Wnioski do udziału w dialogu technicznym można składać do 5 lipca 2019 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
wagon