TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Trochę więcej szczegółów dotyczących modernizacji ED74
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.12.2017 11:19:01 8 komentarzy
Trochę więcej szczegółów dotyczących modernizacji ED74

Wracamy do tematu zmian w jednostkach ED74. Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl w składach zostaną zmienione wnętrza.

Wracamy do tematu zmian w jednostkach ED74. Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl w składach zostaną zmienione wnętrza.

Uwzględniając sugestie naszych Czytelników próbowaliśmy podpytać członka Zarządu PKP Intercity Jarosława Oniszczuka o konkrety. Zapytaliśmy zatem o kwestię zmniejszenia liczby drzwi. Nie bierzemy pod uwagę likwidacji części drzwi – powiedział nam przedstawiciel przewoźnika. Wnętrza zostaną zabudowane tak, aby pasażerowie mieli większy komfort przejazd. Planujemy wymianę siedzeń na nowe – dodał.

Nie jest natomiast planowane zwiększenie prędkości pociągów. Pozostanie ona zatem na poziomie 160 km/h.

Na wczorajszej konferencji prasowej, dotyczącej strategii taborowej, Jarosław Oniszczuk poinformował, że jednostki te zostały uwzględnione w planach przewoźnika. Pasażerowie mają skorzystać z 14 zmodernizowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Chodzi właśnie o jednostki ED74. W komunikacie poinformowano, że także takie pojazdy wyposażone będą w WiFi, wygodne fotele, klimatyzację oraz udogodnienia dla rodzin czy rowerzystów. Ponadto przystosowane zostaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – poruszających się na wózkach czy osób niewidzących lub niedowidzących. Zakładamy zatem, że wszystkie te nowości pojawią się również w popularnych "Edytach".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
modernizacja
  • Pk – 20.12.2017

    Z historii tego "serialu": http://ns305007.ip-94-23-216.eu/results?id=7ca6514deebcd4c7bf4c6492f552570b&t=2017-09-09

  • www – 20.12.2017

    Ciekawe co za parę lat IC zrobi z Pendolino, Stadlerami i Dartami. Też odstawi w krzaki, bo kasy będzie szkoda na remont?

  • Edi – 20.12.2017

    Taaa... Zgadnij który z tej trójki w szybkim tempie trafi w krzaki.

  • zeus04 – 21.12.2017

    Wszystkie są zakupione z ok. 15 letnim utrzymaniem...

  • emig – 21.12.2017

    @www wiecej optymizmu ! historia jaką ma za sobą ED74 nijak się ma do twoich wymienionych pociągów. Edki powinny pozostać w PR dla których je kupiono. IC bezczelnie je sobie przywlaszczylo po podziale, które w ogóle nie spełniały przeznaczenia spółki której celem jest ruch dalekobierzny nie regionalny.Gdyby zostały w przewozach regionalnych.ych nadal by jeździły tam gdzie na początku czyli Łódź Warszawa.

  • xtrain – 21.12.2017

    A co to za idiotyczna kwestia dot. zwiększenia prędkości... Pytający o to chyba jest kosmitą, a odpowiadający powinnien temat zignorować. Bo taka kwestia nie istnieje w przypadku tych ezt-ów. A przede wszystkim te składy winny być bezpłatnie zwrócone PR-om.

  • emig – 22.12.2017

    ^dokładnie te pociągi zamówiły PRy

  • Ivo – 22.12.2017

    Prawdę powiedziawszy to trochę szczegółów to jest bardziej troszeczkę niż trochę ;) Info o fotelach już było wcześniej. Tak czy siak czekam na moderne i niech wracają na trasy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.