TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Tabor Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej wymaga konserwacji i renowacji
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.02.2020 11:45:26 2 komentarze
Tabor Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej wymaga konserwacji i renowacji

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej ogłosiła przetarg na wykonawcy usługi w zakresie renowacji i konserwacji 3 sztuk lokomotyw i 7 sztuk wagonów dla Fundacji Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej w ramach projektu "Karpackie kolejki – podróż śladami karpackich kolejek wąskotorowych".

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej ogłosiła przetarg na wykonawcy usługi w zakresie renowacji i konserwacji 3 sztuk lokomotyw i 7 sztuk wagonów dla Fundacji Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej w ramach projektu "Karpackie kolejki – podróż śladami karpackich kolejek wąskotorowych".

Parametry techniczne lokomotywy:

- długość ze zderzakami – 7,10m,

- szerokość – 2,72m,

- wysokość – 3,25m.

Parametry techniczne wagonu:

- długość ze zderzakami – 11,19 m,

- szerokość pudła – 2,12 m,

- wysokość wagonu – 3,30m,

- średnica kół – 60 cm.

Zakres usługi obejmuje:

I. renowację lokomotyw – 3 sztuki – w tym:

1) usunięcie starych powłok lakierniczych do powierzchni stalowej pełnościennej łącznie na pow. 295,8m2,

2) malowanie natryskowe konstrukcji pełnościennych na łącznej powierzchni 295,8m2,

3) uzupełnienie skorodowanych wycinków blach w korpusie lokomotyw,

II. renowację i konserwację wagonów – 7 sztuk – w tym:

1) ręczne usunięcie starych powłok lakierniczych do powierzchni stalowej pełnościennej na łącznej pow. 854m2,

2) uzupełnienie szyb w wagonach o wym. 0,8x1,1m (szyby wykonane ze szkła bezpiecznego) łączna ilość 7 sztuk,

3) wymianę elementów drewnianych konstrukcji wspierających okna,

4) uzupełnienie ubytków skorodowanych blach w korpusie wagonu na pow. łącznej ok. 3,5m2,

5) malowanie natryskowe konstrukcji pełnościennych na łącznej powierzchni 854m2,

6) malowanie przy zachowaniu dotychczasowej kolorystyki lokomotyw i wagonów (lokomotywy - kolor czerwony, biały, czarny; wagony – kolor zielony, żółty, czarny),

7) naprawę i konserwację podwozia i układu biegowego wagonów:

- wywiązanie wózków spod pudeł wagonów, demontaż części i podzespołów wózków,

- regeneracja czopów skrętu oraz ślizgów (czyszczenie lub wymiana),

- oczyszczenie układów smarowania wagonu,

- regeneracja części i podzespołów maźnic (naprawa aparatów smarnych, regeneracja łożysk ślizgowych),

- zabudowa wózków do wagonu,

- regulacja balansu, regulacja (wyrównanie) odległości dolnych krawędzi ostoi wagonu do główek szyn.

Oferty w przetargu można składać do 27 lutego 2020 roku. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

1) cena całego przedmiotu zamówienia = 95%. W kryterium "cena" zostanie zastosowany wzór:

Pc = Cmin: C x 95 pkt, gdzie: Pc – liczba punktów, Cmin – cena najniższa oraz C – cena badana

2) długość okresu gwarancji i rękojmi za wady = 5%. W kryterium "długość okresu gwarancji i rękojmi za wady" zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:

- Zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady – 5,0.

- Zaoferowanie 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady – 4,0.

- Zaoferowanie 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady – 3,0.

Maksymalna długość okresu gwarancji i rękojmi za wady, jaka będzie podlegała punktacji wynosi 36 miesięcy. Minimalna długość okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganej przez zamawiającego wynosi 12 miesięcy. Oferta wykonawcy, która uzyska najwyższą z powyższych kryteriów sumaryczną liczbę punktów, obliczoną do dwóch miejsc po przecinku, uznana zostanie za najkorzystniejszą.

W przypadku równej ilości punktów za korzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy z niższą ceną, a w przypadku równych cen – oferta wykonawcy, który wykaże się wykonaniem większej ilości zamówień odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia, a w przypadku wykazania równych ilości takich zamówień decydować będzie wyższa sumaryczna ich wartość.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
BKL
wąskotorówka
lokomotywa
wagon
  • 1olek – 23.02.2020

    Ten tabor nie powinien wozic ludzi, w zadnym z tych wagonow nie działa hamulec zespolony ! Im się wydaje ze woza worki z ziemniakami ! Komus mysli ze hamulec reczny rozwiaze sprawę, a potem niestety mamy tragedie jak w Bukowinie Tarzanskiej czy Bialce Tatrzanskiej, tam tez się komus wydawalo ze to wystarczy ! Ludzie obudzcie się i zacznijcie uzywac w pełni sprawnych skladow z czynnym hamulcem zespolonym !!!

  • mechanik – 26.02.2020

    @lolek To prowokacja, czy Ty tak na poważnie? Bo jak się to czyta, to wszystkie witki opadają ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!