TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Tabor Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej wymaga konserwacji i renowacji
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.02.2020 11:45:26 2 komentarze
Tabor Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej wymaga konserwacji i renowacji

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej ogłosiła przetarg na wykonawcy usługi w zakresie renowacji i konserwacji 3 sztuk lokomotyw i 7 sztuk wagonów dla Fundacji Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej w ramach projektu "Karpackie kolejki – podróż śladami karpackich kolejek wąskotorowych".

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej ogłosiła przetarg na wykonawcy usługi w zakresie renowacji i konserwacji 3 sztuk lokomotyw i 7 sztuk wagonów dla Fundacji Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej w ramach projektu "Karpackie kolejki – podróż śladami karpackich kolejek wąskotorowych".

Parametry techniczne lokomotywy:

- długość ze zderzakami – 7,10m,

- szerokość – 2,72m,

- wysokość – 3,25m.

Parametry techniczne wagonu:

- długość ze zderzakami – 11,19 m,

- szerokość pudła – 2,12 m,

- wysokość wagonu – 3,30m,

- średnica kół – 60 cm.

Zakres usługi obejmuje:

I. renowację lokomotyw – 3 sztuki – w tym:

1) usunięcie starych powłok lakierniczych do powierzchni stalowej pełnościennej łącznie na pow. 295,8m2,

2) malowanie natryskowe konstrukcji pełnościennych na łącznej powierzchni 295,8m2,

3) uzupełnienie skorodowanych wycinków blach w korpusie lokomotyw,

II. renowację i konserwację wagonów – 7 sztuk – w tym:

1) ręczne usunięcie starych powłok lakierniczych do powierzchni stalowej pełnościennej na łącznej pow. 854m2,

2) uzupełnienie szyb w wagonach o wym. 0,8x1,1m (szyby wykonane ze szkła bezpiecznego) łączna ilość 7 sztuk,

3) wymianę elementów drewnianych konstrukcji wspierających okna,

4) uzupełnienie ubytków skorodowanych blach w korpusie wagonu na pow. łącznej ok. 3,5m2,

5) malowanie natryskowe konstrukcji pełnościennych na łącznej powierzchni 854m2,

6) malowanie przy zachowaniu dotychczasowej kolorystyki lokomotyw i wagonów (lokomotywy - kolor czerwony, biały, czarny; wagony – kolor zielony, żółty, czarny),

7) naprawę i konserwację podwozia i układu biegowego wagonów:

- wywiązanie wózków spod pudeł wagonów, demontaż części i podzespołów wózków,

- regeneracja czopów skrętu oraz ślizgów (czyszczenie lub wymiana),

- oczyszczenie układów smarowania wagonu,

- regeneracja części i podzespołów maźnic (naprawa aparatów smarnych, regeneracja łożysk ślizgowych),

- zabudowa wózków do wagonu,

- regulacja balansu, regulacja (wyrównanie) odległości dolnych krawędzi ostoi wagonu do główek szyn.

Oferty w przetargu można składać do 27 lutego 2020 roku. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

1) cena całego przedmiotu zamówienia = 95%. W kryterium "cena" zostanie zastosowany wzór:

Pc = Cmin: C x 95 pkt, gdzie: Pc – liczba punktów, Cmin – cena najniższa oraz C – cena badana

2) długość okresu gwarancji i rękojmi za wady = 5%. W kryterium "długość okresu gwarancji i rękojmi za wady" zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:

- Zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady – 5,0.

- Zaoferowanie 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady – 4,0.

- Zaoferowanie 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady – 3,0.

Maksymalna długość okresu gwarancji i rękojmi za wady, jaka będzie podlegała punktacji wynosi 36 miesięcy. Minimalna długość okresu gwarancji i rękojmi za wady wymaganej przez zamawiającego wynosi 12 miesięcy. Oferta wykonawcy, która uzyska najwyższą z powyższych kryteriów sumaryczną liczbę punktów, obliczoną do dwóch miejsc po przecinku, uznana zostanie za najkorzystniejszą.

W przypadku równej ilości punktów za korzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy z niższą ceną, a w przypadku równych cen – oferta wykonawcy, który wykaże się wykonaniem większej ilości zamówień odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia, a w przypadku wykazania równych ilości takich zamówień decydować będzie wyższa sumaryczna ich wartość.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
BKL
wąskotorówka
lokomotywa
wagon
  • 1olek – 23.02.2020

    Ten tabor nie powinien wozic ludzi, w zadnym z tych wagonow nie działa hamulec zespolony ! Im się wydaje ze woza worki z ziemniakami ! Komus mysli ze hamulec reczny rozwiaze sprawę, a potem niestety mamy tragedie jak w Bukowinie Tarzanskiej czy Bialce Tatrzanskiej, tam tez się komus wydawalo ze to wystarczy ! Ludzie obudzcie się i zacznijcie uzywac w pełni sprawnych skladow z czynnym hamulcem zespolonym !!!

  • mechanik – 26.02.2020

    @lolek To prowokacja, czy Ty tak na poważnie? Bo jak się to czyta, to wszystkie witki opadają ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.