SuperRegio czyli SuperKibel. Już na trasach
Przewozy Regionalnenie były w stanie przełknąć tak gorzkiej pigułki, jakim byłyby pociągimusicRegio. Dlatego w tym roku, mimo że wyjechały, to nie wyjechały.
Po serii kompromitujących wydarzeń, związanych zuruchomieniem połączeń na Pol and Rock, pociągi Przewozów Regionalnych doKostrzyna w końcu wyjechały. Dzięki temu wiadomo wreszcie jaki jest standard wnowej, z wielką pompą ogłoszonej kategorii, SuperRegio. A jest standardowy dlaPrzewozów Regionalnych. To klasyczne jednostki EN57. Mimo prób pocięciaznacznej liczby tych jednostek, jakie przez przewoźnika są podejmowane w ostatnimczasie to właśnie „kible” nadal królują w jego flocie taborowej.
Koleje Mazowieckie, mimo, że również dysponująniezmodernizowanymi jednostkami EN57, mogły jednak podstawić do obsługipołączenia do Kostrzyna nowoczesne, klimatyzowane zestawy Bombardiera. Topokazuje podejście do klienta, jakie stosowane jest w obu spółkach. Niewystarczy wpisać do rozkładu jazdy, że jest super, bo wcale nie jest.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze