Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Stołeczny ratusz nie zgadza się na równoległe zamknięcie obu średnic

inforail
05.04.2018 08:51
0 Komentarzy

Nie zgadzamy się nazamknięcie obu średnic jednocześnie – powiedziała nam Renata Kaznowska, zastępcaprezydenta Warszawy.

Przebudowa obu linii naraz spowoduje totalny paraliżWarszawy, dlatego nie odpuszczę tego – dodała.

Przypomnijmy, że plany PKP PLK zakładają właśnie jednoczesnezamknięcie zarówno średnicy podmiejskiej, jak i dalekobieżnej. Ruch pociągów mazostać przeniesiony na stacje Warszawa Gdańska i reaktywowaną Warszawę Główną.

Nie mam jeszcze oficjalnych sygnałów, czy PKP chce zamknąć obienitki średnicy jednocześnie, ale na pewno będzie to obszar do nerwowej dyskusji– stwierdziła Renata Kaznowska.

Tak czy inaczej, jak podkreśliła zastępca prezydenta Warszawynajważniejsze jest, aby utrudnienia były jak najmniej uciążliwe dla pasażerów.Stanowisko ratusza jest takie, żeby najpierw modernizować średnicę podmiejską apotem dalekobieżną, albo na odwrót. Jak wspomina Renata Kaznowska pozwoliłobyto na zmniejszenie utrudnień dla pasażerów. Tych uniknąć się nie da, można jejednak próbować zmniejszać.

Jak duże zmiany są potrzebne przy okazji prowadzeniamodernizacji linii kolejowej widać na przykładzie odcinka Falenica – Wesoła –podkreśliła Renata Kaznowska.


Komentarze