TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Stadler z umową na naprawy mazowieckich Flirtów
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.11.2017 12:54:42 5 komentarzy
Stadler z umową na naprawy mazowieckich Flirtów

16 listopada 2017 roku Koleje Mazowieckie podpisały z konsorcjum Stadler Service Polska i Stadler Polska umowę na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją 10 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt Polska serii ER75.

16 listopada 2017 roku Koleje Mazowieckie podpisały z konsorcjum Stadler Service Polska i Stadler Polska umowę na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją 10 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt Polska serii ER75.

W powtórzonym przetargu złożona została tylko jedna oferta. Konsorcjum za wykonanie przedmiotowych prac dostanie 28 566 977.00 PLN netto.

Przypomnijmy, że w powtórzonym przetargu przewoźnik nie wymagał montażu czujników dymu w toaletach wraz z systemem ostrzegania, a także zainstalowania w kabinach maszynisty radia GSM-R przystosowanego do ETCS.

Poza stałym zakresem prac, wymaganych dla P4, do wykonania jest natomiast wymiana:

240 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 60 zestawów kołowych tocznych,

112 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 28 zestawów kołowych napędowych,

50 kół monoblokowych tocznych o średnicy 750 mm przeznaczonych do 25 zestawów kołowych oraz

dostawa i wymiana 56 kół monoblokowych napędowych o średnicy 870 mm przeznaczonych do 28 zestawów kołowych.

Do wszystkich prac trzeba będzie zapewnić materiały.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Koleje Mazowieckie
Flirt
P4
  • Robert – 20.11.2017

    W turbokiblach montują takie udogodnienia jak gniazdka, wifi a w nowych jednostkach nie. Dziwne.

  • M.A. – 20.11.2017

    A one są nowe ?!!!

  • Ja n – 20.11.2017

    Dziesięcioletnie. To prawie nówki.

  • cgklmn – 20.11.2017

    w poczciwych en57 (50 - letnich) wifi śmiga ze miło, a tu cóż? Zachodni producent i toni z nami co chce, tak samo jak alstom z InterCity w pendolino gdzie już chyba ze 3 lata trwa cyrk z internetem

  • Robert – 20.11.2017

    @cgklmnNie do końca. W pociągach Polskich producentów też nie ma wifi np. Elfy KM nie dawno miały naprawy rewizyjne i nie zamontowano tam wifi. W Impulsach Newagu teoretycznie miało być wifi, ale i tak w praktyce nie działa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.