TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Spalinowy push&pull Przewozów Regionalnych
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.02.2018 10:02:50 1 komentarz
Spalinowy push&pull Przewozów Regionalnych

Wczoraj na trasie Chojnice – Trójmiasto – Chojnice pojawił się dość nietypowy skład Przewozów Regionalnych. To swoisty spalinowy push&pull.

Wczoraj na trasie Chojnice – Trójmiasto – Chojnice pojawił się dość nietypowy skład Przewozów Regionalnych. To swoisty spalinowy push&pull.

Pociąg zestawiony był z dwóch lokomotyw SU42 oraz wagonów piętrowych – jednego serii Bhp oraz trzech Bmnpopux. Przy okazji w jednym składzie mogliśmy zobaczyć trzy schematy malowania taboru Przewozów Regionalnych. Pociąg został uruchomiony przy okazji meczu piłkarskiego do przewozu kibiców. Wagony piętrowe to bowiem jedne z najbardziej pojemnych we flocie przewoźnika.

I przy okazji wywiązała się dyskusja na temat możliwości zakupu przez polskie firmy właśnie wagonów piętowych. Na Facebooku sugerowaliście, że spółki mogłyby zakupić piętrowe wagon od Deutsche Bahn. Przypomnijmy, że Przewozy Regionalne, w ubiegłym roku, zapowiedziały nabycie właśnie takich jednostek. I to nowych. W planach są 22 wagony sterownicze i 55 środkowych.

A tymczasem chojnickie piętrusy w takim zestawieniu do wakacji będziemy mogli spotkać jedynie w skaldach pociągów specjalnych. W sezonie pojadą zapewne, wzorem lat ubiegłych, do Helu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
wagon
Chojnice
Trójmiasto
  • Adam Koziak – 12.02.2018

    błąd jest w opisie. Według zdjęć są dwa składy wagonów bhp (1 skład = 2 wagony) oraz trzy wagony Bmnpopux

  • DarekP – 13.02.2018

    Ja na razie plany są bogate, ale brak w procesie zakupowym racjonalnych przesłanek, które nie byłyby zmieniane co zmiana zarządu.A składy piętrowe na pewno będą potrzebne, bo przewozy jednak systematycznie rosną. Problem w tym, że EZT/SZT łatwiej kupić.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.