Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

SKM Warszawa wysyła 14WE na P4. Umowa podpisana

inforail
20.03.2020 09:45
0 Komentarzy

SKM Warszawapodpisała umowę na wykonanie obsług 4-tego poziomu utrzymania na dwóchelektrycznych zespołach trakcyjnych typu 14WE zgodnie z DSU.

Na przedmiot zamówienia składa się:

a) wykonanie dwóch obsług technicznych 4. poziomu utrzymaniapojazdów typu 14WE o numerach fabrycznych 08, 09, według zatwierdzonej dnia23.9.2014 przez Prezesa UTK Dokumentacji Systemu Utrzymania;

b) wykonanie prac dodatkowych związanych z obsługą 4. poziomuwykraczających poza zakres prac przewidzianych w DSU (lista przewidywanych pracdodatkowych w załączniku nr 3). Informację techniczną o pojazdach stanowiącychprzedmiot zamówienia można uzyskać w Dokumentacji Techniczno Ruchowej;

c) wykonanie prac modernizacyjnych.

d) Zamawiający zorganizuje na swój koszt przejazd pojazdów zBocznicy Kolejowej „Warszawa-Wola, ul. Potrzebna 54” do miejsca wykonywaniaobsług i z powrotem oraz wszystkie jazdy próbne;

e) przekazanie pojazdu do obsługi odbędzie się na terenieWykonawcy niezwłocznie po dostarczeniu pojazdu. W dniu przekazania zostaniesporządzony protokół przekazania pojazdu do obsługi;

f) podczas każdorazowego odbioru lub kontroli praczwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewniprzedstawicielom Zamawiającego na swój koszt zakwaterowanie w hotelu conajmniej trzygwiazdkowym na czas niezbędny do wykonania czynności odbiorczychlub kontrolnych oraz zapewnia im dojazd z hotelu do miejsca wykonywania obsługiP4. Zamawiający każdorazowo deleguje nie więcej niż dwóch pracowników;

g) wymienione pojazdy są objęte gwarancją producenta, wzakresie obejmującym pudła wagonów.

Założeniami do sporządzenia harmonogramu obsług są:

— wymagany okres pomiędzy obsługami,

— miesięczny przebieg,

— obsługa techniczna 4 poziomu jednego pojazdu trwa niedłużej niż następujących po sobie 90 dni kalendarzowych.

Odbiory techniczne poszczególnych elementów, podzespołówpojazdu oraz odbiór końcowy będą odbywały się po zgłoszeniu pisemnym lubmailowym gotowości od Wykonawcy, z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem.

Odbiór końcowy pojazdu odbędzie się po przeprowadzonej zwynikiem pozytywnym jeździe próbnej, przeprowadzonej z wynikiem pozytywnympróbie stacjonarnej w trakcji wielokrotnej, jeździe próbnej w trakcjiwielokrotnej oraz usunięciu ewentualnych usterek, które wystąpiły podczas tychprób.

Jazda próbna w trakcji wielokrotnej odbędzie się w każdejkonfiguracji połączonych kabin tandemu złożonego z pojazdu SKMWA 107 oraz SKMWA108.

Potwierdzeniem działania pojazdów w trakcji wielokrotnejbędzie podpisany przez strony z wynikiem pozytywnym załącznik. Jazda próbna wtrakcji wielokrotnej odbędzie się na odcinku minimum 20 km. Protokół odbiorukońcowego może być podpisany przez strony po wcześniejszym podpisaniu protokołówz odbiorów poszczególnych elementów, podzespołów pojazdu a także po podpisaniuprotokołów potwierdzających należyte wykonanie zleconych prac dodatkowych, pracmodernizacyjnych oraz protokołów z prób wymaganych według załączników doDokumentacji Systemu Utrzymania. Protokół odbioru końcowego stanowipotwierdzenie należytego wykonania przedmiotu umowy.

Umowa została zawarta 10 marca 2020 roku. Jej wartość to 7720 000.00 PLN. Prace wykona ZNTK Mińsk Mazowiecki.


Komentarze