TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Przewozy Regionalne: To nie my, to województwo
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.02.2020 15:45:41 3 komentarze
Przewozy Regionalne: To nie my, to województwo

Przewozy Regionalne zorganizowały konkurs walentynkowy na Facebooku. Nie wszyscy, i trudno się dziwić, byli tym zachwyceni. Pojawiły się komentarze nie za specjalnie pochwalające ten pomysł. Co ciekawe Przewozy Regionalne, które cechuje niekomentowanie do niektórych z nich się odniosły.

Przewozy Regionalne zorganizowały konkurs walentynkowy na Facebooku. Nie wszyscy, i trudno się dziwić, byli tym zachwyceni. Pojawiły się komentarze nie za specjalnie pochwalające ten pomysł. Co ciekawe Przewozy Regionalne, które cechuje niekomentowanie do niektórych z nich się odniosły.

I tak jedna z fanek napisała: Zamiast wymyślać konkursy lepiej byście się zajęli porządna komunikacją, to co jeździ na trasie Gorzów - Zielona Góra to jest śmiech na sali... Ludzie jada jak sardynki w puszce oddychać ledwo idzie, ludzi pełno w tym małym ciasnym śmiesznym wagonie zamiast normalnego szynobusa.

O problemach przewoźnika w województwie lubuskim pisaliśmy i my, pisały też inne media. Tyle, że Przewozy Regionalne robią sobie z tego niewiele. Co więcej, twierdzą, że to nie ich wina. Odpisując fance stwierdziły: podobnie jak każdy przewoźnik (kolejowy, autobusowy, lotniczy) dysponujemy ograniczoną liczbą pojazdów. Ponadto, pojemność poszczególnych składów wynika także z umów, jakie mamy zawarte z samorządami wojewódzkimi. Mocno ryzykowne twierdzenie. 

Czyli wynika z tego, że KAŻDY przewoźnik dysponuje ograniczoną liczbą pojazdów. Otóż śpieszymy z informacją, że – czego Przewozy Regionalne mogą nie wiedzieć – istnieją tacy przewoźnicy, którzy mają wystarczającą liczbę pojazdów, aby obsłużyć swój plan.

Co więcej pojemność składów może i wynika z umów zawartych z samorządami wojewódzkimi. Tyle, że Przewozy Regionalne często nie przestrzegają tych umów i tabor mniej pojemny jest normą. I nie jest to problem tylko województwa lubuskiego. By daleko nie szukać w Wielkopolsce, tam gdzie powinny jeździć dwa ezt-y jeździ jeden. Bo awaria. Albo wypadek. A może brak rezerwy po cięciach i braku stosownych napraw? Te ostatnie wykonywane są niechętnie, co doskonale widać na przykładzie województwa lubuskiego.

Dobrze, że chociaż konkurs jest chyba w pełnym zestawieniu!   


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
lubuskie
  • zeus04 – 24.02.2020

    No i?

  • 66wg – 24.02.2020

    Pycha kroczy przed upadkiem. Ta firma ze swoim kierownictwem już dano powinna zostać "zaorana"

  • Alibaba – 24.02.2020

    No i kolejna kompromitacja.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!