TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Przewozy Regionalne kupują ezt-y. Fabrycznie nowe.
InfoRail - Opublikowano: 07.10.2016 08:58:06 8 komentarzy
Przewozy Regionalne kupują ezt-y

Zgodnie z deklaracjami Przewozy Regionalne ruszają z taborowymi przetargami. Przewoźnik ogłosił trzy postępowania. Trzecie postępowanie dotyczy ezt-ów, ale już fabrycznie nowych.

Zgodnie z deklaracjami Przewozy Regionalne ruszają z taborowymi przetargami. Przewoźnik ogłosił trzy postępowania. Trzecie postępowanie dotyczy ezt-ów, ale już fabrycznie nowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi kolejowego, regionalnego ruchu pasażerskiego z prędkością eksploatacyjną nie mniejszą niż 160 km/h na różnych kategoriach linii kolejowych o peronach o wysokości w przedziale 300-1000 mm.

Zamówienie zostało podzielone na 2 części

Zadanie nr 1 ? dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych czteroczłonowych ezt;

Zadanie nr 2 ? dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych dwuczłonowych ezt.

Oferty można składać do 10 listopada 2016 roku. Wybrana zostanie ta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena. Waga 90

2. Udzielenie Zamawiającemu autoryzacji producenta Pojazdów. Waga 10

Pojazdy mają zostać dostarczone w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10.12.2017 (w zależności który termin nastąpi wcześniej).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
ezt
  • dll – 07.10.2016

    Dobrze. Bedzie więcej Impulsów

  • Ukasz – 07.10.2016

    Jeśli nie mają w tym momencie większego budżetu, to czy nie mogą w przetargu dodać prawa opcji z dodatkowymi składami?

  • Gryzly – 07.10.2016

    @dll a jak nie będzie to pójdziesz dziecko do mamy się wypłakać?

  • www – 07.10.2016

    A mają jakiś plan, gdzie te nowe pociągi będą jeździć? Tak małe serie powinny być wykorzystywane na określonych liniach, bo inaczej ich zakup nie będzie miał sensu, bo nie przyciągnie nowych pasażerów?

  • janek – 07.10.2016

    @wwwTrzy sztuki pojadą na Podkarpacie. To już przesądzone. Nie wiadomo tylko, z którego zadania - może z obu?Reszta - to już tylko na moją intuicję - do Wielkopolski albo kujawsko-pomorskiego.

  • Andrzej F. – 08.10.2016

    Jeśli 3 sztuki jednostek dwuczłonowych trafiłyby do podkarpackiego, to dołączyłyby do planowanych 5 EZT trójczłonowych i 2 EZT dwuczłonowych (i już posiadanych 2 EZT dwuczłonowych i 4 EZT trójczłonowych), to na Podkarpaciu na wszystkich liniach zelektryfikowanych mógłby jeździć nowy tabor!A jednostki czteroczłonowe mogłyby razem z ED72A obsługiwać obecnie istniejące 5 par na linii Poznań-Toruń i 3 pary na linii Poznań-Bydgoszcz, być może nawet z wydłużeniem części par do Leszna! :)

  • Januszewski – 08.10.2016

    @Andrzej F.Co do Podkarpacia - pewnie by i było można, ale przy rozsądnym takcie tak na styk :(1. Rzeszów-Dębica-Tarnów: do Dębicy co 30 minut, do Tarnowa co 60 minutDo relacji do Tarnowa potrzeba 4 jednostek, a na Dębice 3 jednostki. Oznacza to, że relację do Tarnowa musiałyby obsługiwać wszystkie z nowo zakupionych przez Podkarpackie 7 EZT, biorąc pod uwagę to, że to właśnie na niej są najwyższe potoki.2. Rzeszów-Przeworsk-Jarosław-Przemyśl: co 60 minutTu potrzeba 5 EZT trójczłonowych. A zatem trzeba byłoby wykorzystać - dysponując założonym przez Ciebie potencjałem - 4 EZT trójczłonowymi i jednym dwuskładem złożonym z 2 jednostek dwuczłonowych.3. Rzeszów-Przeworsk-Leżajsk-Nisko-Stalowa Wola: co 60 minutTu potrzeba także 5 EZT - dwuczłonowych. Zakładamy obsługę przez 3 jednostki dwuczłonowe PR-ów - brakuje więc 2 sztuk. Można ten brak uzupełnić, zabierając 2 sztuki obsługujące relację do Przemyśla, ale musiałby je na niej zastąpić np. EN57AL z nowego przetargu na modernizację 36 EZT.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.