TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pruszkowski peron w pełni funkcjonalny. Ale prace trwają
- Opublikowano: 09.11.2018 21:27:35
Pruszkowski peron w pełni funkcjonalny. Ale prace trwają (foto: PKP PLK)

Od czwartku (8 listopada) pasażerowie na stacji w Pruszkowie mogą korzystać z obu krawędzi peronowych. Pociągi mogą już przejeżdżać po torze w kierunku Warszawy.

Od czwartku (8 listopada) pasażerowie na stacji w Pruszkowie mogą korzystać z obu krawędzi peronowych. Pociągi mogą już przejeżdżać po torze w kierunku Warszawy.

Kontynuowane są prace w przejściu podziemnym i przy renowacji wiaty. Pasażerowie mogą już korzystać z drugiej krawędzi peronu. Wykonawca skończył układanie i odbiór toru, dzięki czemu pociągi zatrzymują się po obu stronach platformy. Prowadzone są prace przy renowacji zabytkowej wiaty. W tunelu kontynuowane są prace wykończeniowe, miedzy innymi układane są instalacje elektryczne.

Jak deklaruje wykonawca roboty z przejść podziemnych w Pruszkowie oraz w Milanówku, Brwinowie, Parzniewie, Piastowie, Ursusie i Włochach pasażerowie skorzystają na początku przyszłego roku. Obecnie w obiektach kontynuowany jest montaż oświetlenia i nagłośnienia. Instalowane są windy. Po zakończeniu prac wykonawca uzyska niezbędne dokumenty.

24 września, po 12 miesiącach intensywnych prac modernizacyjnych, na trasę pomiędzy Grodziskiem Mazowieckim a warszawą powróciły pociągi pasażerskie. Podróżni korzystają z nowego przystanku w Parzniewie. Kontynuowane są roboty na przystankach i stacji w Pruszkowie.

Prędkość składów pasażerskich, po uzyskaniu wszystkich dokumentów, zostanie podwyższona z 80 km/h do 120 km/h. Komunikację w Pruszkowie poprawi nowy tunel drogowy. Zmodernizowana infrastruktura zapewni wysoki komfort podróży przez następnych kilkadziesiąt lat. Wartość inwestycji na linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa wynosi 285 mln zł.

Zakończenie wszystkich prac zgodnie z umową planowane jest w przyszłym roku.Projekt "Prace na linii kolejowej Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki (linia nr 447)" jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu "Łącząc Europę".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
peron
Pruszków