TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pruszkowski peron w pełni funkcjonalny. Ale prace trwają
- Opublikowano: 09.11.2018 21:27:35
Pruszkowski peron w pełni funkcjonalny. Ale prace trwają (foto: PKP PLK)

Od czwartku (8 listopada) pasażerowie na stacji w Pruszkowie mogą korzystać z obu krawędzi peronowych. Pociągi mogą już przejeżdżać po torze w kierunku Warszawy.

Od czwartku (8 listopada) pasażerowie na stacji w Pruszkowie mogą korzystać z obu krawędzi peronowych. Pociągi mogą już przejeżdżać po torze w kierunku Warszawy.

Kontynuowane są prace w przejściu podziemnym i przy renowacji wiaty. Pasażerowie mogą już korzystać z drugiej krawędzi peronu. Wykonawca skończył układanie i odbiór toru, dzięki czemu pociągi zatrzymują się po obu stronach platformy. Prowadzone są prace przy renowacji zabytkowej wiaty. W tunelu kontynuowane są prace wykończeniowe, miedzy innymi układane są instalacje elektryczne.

Jak deklaruje wykonawca roboty z przejść podziemnych w Pruszkowie oraz w Milanówku, Brwinowie, Parzniewie, Piastowie, Ursusie i Włochach pasażerowie skorzystają na początku przyszłego roku. Obecnie w obiektach kontynuowany jest montaż oświetlenia i nagłośnienia. Instalowane są windy. Po zakończeniu prac wykonawca uzyska niezbędne dokumenty.

24 września, po 12 miesiącach intensywnych prac modernizacyjnych, na trasę pomiędzy Grodziskiem Mazowieckim a warszawą powróciły pociągi pasażerskie. Podróżni korzystają z nowego przystanku w Parzniewie. Kontynuowane są roboty na przystankach i stacji w Pruszkowie.

Prędkość składów pasażerskich, po uzyskaniu wszystkich dokumentów, zostanie podwyższona z 80 km/h do 120 km/h. Komunikację w Pruszkowie poprawi nowy tunel drogowy. Zmodernizowana infrastruktura zapewni wysoki komfort podróży przez następnych kilkadziesiąt lat. Wartość inwestycji na linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa wynosi 285 mln zł.

Zakończenie wszystkich prac zgodnie z umową planowane jest w przyszłym roku.Projekt "Prace na linii kolejowej Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki (linia nr 447)" jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu "Łącząc Europę".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
peron
Pruszków
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.