Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity zabezpieczą bagaże podróżnych

inforail
10.05.2017 07:41
0 Komentarzy

PKP Intercityopublikowały zapytanie ofertowe dotyczące dostawy urządzeń zabezpieczającychbagaż przed kradzieżą.

Kilka miesięcy temu odbył się dialog techniczny zpotencjalnymi wykonawcami. Teraz czas na konkretne oferty. Przedmiotempostępowania zakupowego jest dostawa docelowo 2000 sztuk urządzeńzabezpieczających bagaż pasażerów przed kradzieżą ze stelaży bagażowych wpociągach dalekobieżnych Zamawiającego, typu ED160, ED161 i ED250. Oferty możnaskładać do 16 czerwca 2017 roku. Będą oceniane według kryteriów:

Cena – 80% oraz

Gwarancja – 20%.

Jak to działa? Podczas dialogu technicznego była mowa, iż zamawianeprzez przewoźnika urządzenia powinny posiadać mechaniczny zamek kodujący, wrazz dodatkowym zamkiem mechanicznym, umożliwiającym awaryjne otwarcie zamka przezobsługę pociągu dostarczonymi, dedykowanymi do wszystkich urządzeń kluczami.Urządzenia będą odporne na dewastację i posiadać możliwość solidnego połączeniaze stelażem bagażowym za pomocą obejmy, bez jednoczesnej trwałej ingerencji wistniejącą infrastrukturę pociągu (np. bez konieczności nawiercania stelaży).Jeden z końców zapięcia powinien być na stałe połączony z zamkiem (w korpusieurządzenia), drugi natomiast powinien być ruchomy, umożliwiając zabezpieczeniebagażu poprzez jego zaczepienie np. o rączkę torby i blokowany w momenciepodpięcia do zamka i ustalenia nowego szyfru. Zamek kodujący powinien zapewniaćintuicyjny, łatwy i szybki wybór szyfru przez pasażera. Zmiana sekwencji szyfrupowinna odbywać się po każdorazowym otwarciu zamka, bez konieczności znajomościprzez nowego pasażera szyfru używanego przez poprzednio korzystającego zurządzenia pasażera. Całe urządzenie powinno być mechaniczne, niewymagającezasilania elektrycznego. Wraz z urządzeniami przewoźnik chce otrzymać równieżjasne i czytelne instrukcje obsługi urządzeń, które będą umieszczane wpociągach.

Zabezpieczenia będą zamontowane na następujących stelażach:

1. ED 250 Pendolino – kształt zamknięty owalny; grubość 38mm, szerokość 21mm.

2. ED 161 Dart – kształt zamknięty owalny; grubość 22mm,szerokość 40mm.

3. ED 160 Flirt – rurka, średnica 28mm.


Komentarze