TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity z nowym Centrum Obsługi Klienta. Na dworcu Warszawa Zachodnia
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.12.2017 11:32:00
PKP Intercity z nowym Centrum Obsługi Klienta. Na dworcu Warszawa Zachodnia

Od 21 grudnia br. podróżni zyskali dodatkowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity w Warszawie. Punkt znajduje się w budynku West Station przy dworcu Warszawa Zachodnia.

Od 21 grudnia br. podróżni zyskali dodatkowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity w Warszawie. Punkt znajduje się w budynku West Station przy dworcu Warszawa Zachodnia.

Centrum Obsługi Klienta jest do dyspozycji pasażerów od poniedziałku do piątku. Dodatkowo obiekt został przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Nowo otwarte Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity znajduje się w budynku West Station przy Al. Jerozolimskich 142A na poziomie zero. Punkt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:10 do 17:30. W środku do dyspozycji podróżnych są dwa stanowiska oraz wygodne kanapy zapewniające komfortowe oczekiwanie na obsługę. Pracujący w centrum konsultanci pomogą podróżnym porozumiewającym się w języku polskim, angielskim i rosyjskim.

Obiekt został przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Punkt znajduje się na poziomie zero, dzięki czemu mogą z niego skorzystać osoby poruszające się na wózkach. Jednocześnie zainstalowana pętla indukcyjna, czyli system wspomagania słuchu, umożliwi osobom niedosłyszącym odbiór wyraźnego dźwięku w słuchawce. Przełoży się to również na lepszą komunikację z klientami.

Centrum Obsługi Klienta przy dworcu Warszawa Zachodnia jest siódmym punktem przewoźnika na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystać również na dworcach w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a także na Dworcu Centralnym w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji pasażerowie podróżujący ze stacji Warszawa Zachodnia zyskali dodatkowy punkt zakupu biletów. W Centrum Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżni mogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, złożyć reklamację czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie z niepełnosprawnościami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Warszawa
dworzec
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.