TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity wyłączyło sześć Pendolino z eksploatacji, kursują składy zastępcze
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 24.01.2018 15:19:18 2 komentarze
PKP Intercity wyłączyło sześć składów Pendolino z eksploatacji

PKP Intercity wyłączyło z eksploatacji sześć składów typu Pendolino z powodu uszkodzenia podwozi tłuczniem - poinformowała w środę PAP Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy kolejowej spółki.

PKP Intercity wyłączyło z eksploatacji sześć składów typu Pendolino z powodu uszkodzenia podwozi tłuczniem - poinformowała w środę PAP Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy kolejowej spółki.

"Sześć pojazdów Pendolino zostało wyłączonych z ruchu ze względu na ślady po kontakcie z tłuczniem stwierdzone na podwoziach" - powiedziała Serbeńska.

"Tabor jest teraz bardzo dokładnie sprawdzany. Analizy przyczyn są prowadzone przez przewoźnika oraz zarządcę infrastruktury" - dodała.

PKP Intercity kupiło 20 pociągów od Alstomu w maju 2011 r. Koszt wyniósł ok. 400 mln euro. Kontrakt miał jednak wartość 665 mln euro i obejmował też budowę zaplecza technicznego w Warszawie oraz koszty utrzymania technicznego pociągów przez 17 lat.

W związku z problemami następujące pociągi EIP obsługiwane są dziś (24 stycznia) zastępczymi składami wagonowymi:

EIP 4502 relacji Bielsko Biała Główna – Gdynia Główna w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej, oraz 7 wagonów klasy drugiej. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wagonu gastronomicznego.

EIP 5404 relacji Gdynia Główna – Bielsko Biała Główna w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej, oraz 7 wagonów klasy drugiej. W składzie pociągu brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wagonu gastronomicznego.

EIP 4100 relacji Bielsko Biała Główna – Warszawa Wschodnia w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej , wagon gastronomiczny, oraz 6 wagon klasy drugiej, w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.

EIP 1402 relacji Warszawa Wschodnia – Bielsko Biała Główna w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej, wagon gastronomiczny, oraz 4 wagony klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.

EIP 4506 relacji Bielsko Biała Główna – Gdynia Główna w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej, wagon gastronomiczny, oraz 4 wagony klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.

EIP 5400 relacji Gdynia Główna – Gliwice w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej, wagon gastronomiczny, oraz 5 wagonów klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.

EIP 4504 relacji Gliwice – Gdynia Główna w zestawieniu 1 wagon klasy pierwszej, wagon gastronomiczny, oraz 5 wagonów klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Pendolino
  • Edi666 – 24.01.2018

    .

  • Edi666 – 24.01.2018

    No to wtopili, bo uszkodzenie konstrukcji skutkuje utratą gwarancji.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.