TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity uwzględniły zmiany Stadlera w przetargu na ezt-y
InfoRail.pl - Opublikowano: 29.01.2018 10:11:42
PKP Intercity uwzględniły zmiany Stadlera w przetargu na ezt-y

Stadler odwołał się do KIO w sprawie przetargu PKP Intercity na dostawę 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz ze świadczeniem usług utrzymania.

Stadler odwołał się do KIO w sprawie przetargu PKP Intercity na dostawę 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz ze świadczeniem usług utrzymania.

Jak poinformowała nas rzeczniczka prasowa Izby Magdalena Grabarczyk odwołanie zostało wycofane przez odwołującego w związku z czym postępowanie odwoławcze podlegało umorzeniu. Taki krok producenta został podyktowany wprowadzeniem przez PKP Intercity zmian do SIWZ-u.

Stadler w odwołaniu domagał się zmian w zapisach pkt 3.7.2.1 Załącznika nr 1 do SIWZ. Pierwotnie brzmiał on: Wymagania dotyczące osiągów trakcyjnych - Zgodnie z wymaganiami TSI LOC&PAS p. 4.2.8.1.2. Wymagane minimalne przyspieszenie rozruchu ≥0,6 m/s2 do prędkości 60 km/h. Do wyliczeń wskazanego przyspieszenia należy przyjąć następujące założenia:

1) płaski mokry tor co według najlepszej wiedzy Zamawiającego wystąpi przy współczynniku 0,23,

2) maksymalna liczba pasażerów.

Po zmianach natomiast brzmi:

Zgodnie z wymaganiami TSI LOC&PAS p. 4.2.8.1.2. Wymagane minimalne przyspieszenie rozruchu ≥0,6 m/s2 do prędkości 60 km/h. Do wyliczeń wskazanego przyspieszenia należy przyjąć następujące założenia:

1) płaski suchy tor (przy współczynniku przyczepności wynoszącym 0,30),

2) maksymalna liczba pasażerów.

Teraz zatem pozostaje nam czekać na oferty. Kto oprócz Stadlera będzie zainteresowany przetargiem? Otwarcie ofert zaplanowano na 20 lutego br.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Stadler
ezt
przetarg
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.