TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity ogłaszają przetarg na modernizację … jednego wagonu
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.06.2018 09:46:48 1 komentarz
PKP Intercity ogłaszają przetarg na modernizację … jednego wagonu

PKP Intercity ogłosiły przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5. poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3. poziomie utrzymania 1 wagonu osobowego.

PKP Intercity ogłosiły przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5. poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3. poziomie utrzymania 1 wagonu osobowego.

Zamówienie dotyczy jednostki z miejscami do leżenia typu 134A. Na wykonanie prac będzie 30 miesięcy.

Kryteria wyboru ofert to:

Okres gwarancji i rękojmi - Waga: 10,

Cena - Waga: 90.

Wymagane jest doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał dostawę lub naprawę nie mniej niż 1 pojazdu kolejowego (wagonu, lokomotywy, elektrycznego zespołu trakcyjnego).

Oferty można składać do 7 sierpnia 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
tabor
wagon
modernizacja
P5
P3
  • Rafał Zgorzelski – 28.06.2018

    Mają rozmach...

  • Sebastian Romańczuk – 28.06.2018

    W prywatnej firmie takie coś nie miało by miejsca ale wiadomo jak łatwo wydaje sie nie swoje pieniądze.

  • Grzegorz Lubiński – 28.06.2018

    Jak będzie im się podobał ,to w nagrodę dadzą jeszcze jeden do remontu!

  • Piotr Kowalski – 28.06.2018

    30 miesięcy na remont i modernizację wagonu?W tym czasie to można zbudować cały pociąg od podstaw.

  • Grzegorz Bębenek – 28.06.2018

    To jest ostatnia kuszetka która stoi i nie jest zmodernizowana. Przyda się

  • DarekP – 29.06.2018

    30 miesięcy to termin całego zadania, na które składa się modernizacja wagonu w czasie 12 miesięcy i wykonanie przeglądu P3 po kolejnych 18 miesiącach.Ta kuszetka stoi już w krzakach wiele lat. Aż dziw bierze, że się jeszcze nadaje do modernizacji na 200km/h, biorąc pod uwagę, że powstawała jako wagon przystosowany do 160km/h.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.