TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity odrzucają ofertę Newagu na modernizacje SM42
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.11.2017 13:53:07 10 komentarzy
PKP Intercity odrzucają ofertę Newagu na modernizacje SM42

PKP Intercity unieważniły przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 9 lokomotyw spalinowych serii SM42.

PKP Intercity unieważniły przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 9 lokomotyw spalinowych serii SM42.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl w przetargu złożona została tylko jedna oferta. Zainteresowany wykonaniem prac był nowosądecki Newag. Oferta firmy została jednak odrzucona, zaś przetarg unieważniono. Przyczyn nie podano.

Przypomnijmy, że PKP Intercity na realizację tego zadania chciały przeznaczyć 46 494 000,00 zł brutto (bez prawa opcji) oraz 67 158 000,00 zł brutto (z prawem opcji). Newag zaproponował natomiast kwoty 59 999 400,00 zł brutto (bez prawa opcji) oraz 86 665 800,00 zł brutto (z prawem opcji). Cena za wykonanie modernizacji jednej lokomotywy wynosiłaby zatem 6 666 600,00 zł brutto. Czy będzie powtórka? Zobaczymy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Newag
lokomotywa
modernizacja
  • gutek – 20.11.2017

    podobno szykują za lokomotywy konie

  • zeus04 – 20.11.2017

    4,5 roku temu Newag chciał za to samo w przeliczeniu na jedną SU42 = 4,11435 mln zł, więc niech spadają na drzewo...

  • Gerhardt Mamiński – 20.11.2017

    Taka już jest krajowa polityka taborowa. Dokopać temu, co się trzyma bo działa rynkowo, dopłacać i współczuć nieudolnemu bankrutowi.

  • arczimedes – 20.11.2017

    Newag przegiął z ceną, taka prawda.

  • Tmb – 20.11.2017

    a moze czas na nowe loki?

  • www – 20.11.2017

    A jaki sens ma remont, który w zasadzie sprowadza się do budowy prawie nowej lokomotywy. Problem na dodatek stanowią ograniczenia techniczne starego złomu. Producent później ma zrobić jakiś cud i stary wyremontowany złom uczynić bezawaryjnym.Ile kosztowałaby całkiem nowa lokomotywa? Pewnie niewiele więcej albo tyle samo, a jej budowa będzie trwała krócej niż remont od podstaw starej.

  • Pedro – 20.11.2017

    zeus04 pomysl za nim cos napiszesz...no chyba ze to nie jest twoj mocny punkt. 4.5 roku temu zarobki byly nizsze nie tylko w Newagu ale u podwykonawcow tez. Chyba ze chca okantowac Newag na rzecz pesy bo skoro znaja oferte Newagu to podrzuca pomysl pesie aby wygrala

  • Awe@JA – 21.11.2017

    Zeus04. Załóż swoją własną firmę. Remontuj lokomotywy. Rób nowe pojazdy i dokładają do interesu, zobaczymy jak na tym wyjdziesz. A przede wszystkim nie obrażaj firm w których pracują LUDZIE.

  • mechanik – 21.11.2017

    Jeżeli koszt remontu złomu na dziś przekracza koszt kupna nowego taboru, to nie ma nad czym się zastanawiać. Loko czeka na zamówienia, inni też.

  • zeus04 – 21.11.2017

    Awe@JA: Załóż własną firmę transportową. Sprzedawaj bilety...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.