TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity naprawią 76 lokomotyw
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.11.2017 09:17:41 6 komentarzy
PKP Intercity naprawią 76 lokomotyw

PKP Intercity chcą naprawić 76 lokomotyw serii EU/P07. Właśnie został ogłoszony przetarg.

PKP Intercity chcą naprawić 76 lokomotyw serii EU/P07. Właśnie został ogłoszony przetarg.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na poziomie P4 wraz z modernizacją 76 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07. Obejmuje ono dwie części:

1) część 1 – wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 38 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07,

2) część 2 – wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 38 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.

Prace powinny zostać wykonane do 31 grudnia 2020.

Kryteria wyboru ofert to:

Okres gwarancji i rękojmi za wykonaną usługę – 10%;

Termin wykonania naprawy z modernizacją jednej lokomotywy – 10%;

Cena – 80%.

Zamawiający wymaga wykonania naprawy rewizyjnej oraz modernizacji 1 jednej lokomotywy (czas postoju lokomotywy w naprawie) nie później niż w terminie 70 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia naprawy.

Oferty można składać do 4 stycznia 2018 roku.

I doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał naprawę nie mniej niż:

a) dla części 1 – 18 lokomotyw (w tym 4 napraw lokomotyw z modernizacją),

b) dla części 2 – 18 lokomotyw (w tym 4 napraw lokomotyw z modernizacją).

Musi też zapewnić odpowiednią infrastrukturę umożliwiającą sprawne, dokładne i bezpieczne wykonanie czynności odbiorczych podwozia i dachu oraz sprawdzenie wymiarów regulacyjnych na torze "zerowym" – poprzez wykazanie, że dysponuje kanałem rewizyjnym.

Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium:

1) dla części 1 – w kwocie 860 000 PLN

2) dla części 2 – w kwocie 860 000 PLN.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
P4
przetarg
  • dziobak250 – 24.11.2017

    A modernizacja na czym ma polegać?

  • MarianP – 24.11.2017

    Modernizacja taka jak dotychczas, czyli m.in. nowe szafy, klimatyzacja, izolacja akustyczna i termiczna kabin, nowe fotele.

  • Maciek z Lublina – 24.11.2017

    Skoro modernizacja tak licznej grupy lokomotyw , to dlaczego nie podnosić prędkości max do 160km/h , skoro ilość kilometrów linii do takiej prędkości nieustannie rośnie ?

  • advisor – 24.11.2017

    Reanimacja trupa sprzed 30 lat... nowoczesność i postęp na polskiej kolei, która wstała z kolan...Już po cichu liczyłem, że większego festiwalu żenady od chwalenia się zmodernizowanym kiblem nie będzie, no ale nie doceniłem obecnego kierownictwa PIC.

  • amw – 25.11.2017

    Można i jedno i drugie - modernizowac i kupować nowe elektrowozy. Tabor kolejowy jest dlugowieczny.Oczywiście , tak jak wszędzie wymagany jest umiar i rozsądek.

  • xtrain – 27.11.2017

    Nikt nie chciał wypożyczyć dla PKP IC lokomotyw na v=140km/h, gdyż jak informują źródła takie lokomotywy mają pracę i nie ma wolnych egzemplarzy na rynku. W świetle tego przetargu dziwi mnie bardzo ogłoszenie innego przetargu na naprawę tym razem 76 sztuk lokomotyw EU/EP 07 bez podniesienia im prędkości choćby na te 140Km/h do standardu chociaż EP08, a tak naprawdę trzeba by przynajmniej 10 sztuk jeszcze zmodernizować do v=160km/h. Czyli jak zwykle to co może być dziwne w PKP IC jest standardem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.