TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Intercity chcą zmodernizować 10 wagonów na restauracyjne
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.07.2018 10:09:33 1 komentarz
PKP Intercity chcą zmodernizować 10 wagonów na restauracyjne

PKP Intercity podejmują próbę znalezienia wykonawcy naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 10 wagonów osobowych.

PKP Intercity podejmują próbę znalezienia wykonawcy naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 10 wagonów osobowych.

Zamówienie dotyczy wagonów osobowych typu 145Ab. Po wykonanej naprawie z modernizacją wagony osobowe będą wagonami restauracyjnymi. Zamawiający wymaga wykonania naprawy wraz z modernizacją jednego wagonu w terminie nie dłuższym niż 80 dni kalendarzowych, pierwszego zaś w ciągu 250 dni kalendarzowych.

Kryteria wyboru ofert to:

Okres gwarancji i rękojmi - Waga: 10

Termin wykonania naprawy na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją pierwszego wagonu - Waga: 3

Termin wykonania naprawy na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją każdego z kolejnych wagonów - Waga: 7

Cena jednostkowa wykonania naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją - Waga: 70

Cena jednostkowa wykonania przeglądu okresowego na 3-cim poziomie utrzymania - Waga: 10

O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) nie mniej niż 3 pojazdów kolejowych.

Oferty można składać do 28 sierpnia 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
wagon
modernizacja
  • DarekP – 19.07.2018

    W tych modernizacjach można zaobserwować pewien trend. Po okresie, w którym powstawały wagony restauracyjne na bazie wagonów o prędkości 200km/h, teraz przyszedł nowy, w którym powstają wagony na prędkość 160km/h. Z jednej strony to logiczne, bo akurat takie wagony muszą przejść naprawy główne, ale dostawy nowych wagonów na 200 km.h będą wymagały uzupełnienie też o wagony restauracyjne na taką prędkość.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.