TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP Informatyka: Awaria sprzedaży biletów w kasach Kolei Śląskich w dużej części usunięta
PKP INFORMATYKA InfoRail - Opublikowano: 01.02.2016 13:13:02

W tym momencie awaria w dużej części jest już usunięta. Sprzedaż w 30 kasach z 39 została przywrócona – poinformowała Ewa Jońska z PKP Informatyka.

W nocy z 31 stycznia na 1 lutego wpłynęło pierwsze zgłoszenie o niedostępności sprzedaży biletów Kolei Śląskich w kasach stacjonarnych.

Najprawdopodobniej przyczyną awarii był błąd ludzki. W tym momencie PKP Informatyka koncentruje się na jak najszybszym, całkowitym usunięciu awarii. Dokładna analiza zostanie przeprowadzona po jej usunięciu.

Awaria dotyczyła wyłącznie Kolei Śląskich i jednego kanału sprzedaży – kas.

Sprzedaż w pozostałych kanałach tego przewoźnika odbywa się bez zakłóceń: w tym sprzedaż przez internet i terminale mobilne.



Sprawdź też:
PKP Informatyka
Koleje Śląskie
bilet

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.