PKP CARGO: Kluczowe są zakupy nowoczesnego i funkcjonalnego taboru
O modernizacji irozwoju transportu towarów mówił na Kongresie590 Witold Bawor, członek ZarząduPKP Cargo.
„Z punktu widzenia naszej spółki przyspieszenie polega napoważnym potraktowaniu pojęcia operator logistyczny” – podkreślił. Zaznaczył,że do tego konieczne jest stworzenie przejrzystej i funkcjonalnej sieciterminali logistycznych. „To już się dzieje. Wspólnie z PKP S.A. prowadzimyprojekt rozwoju sieci terminali, którego finalnym etapem będzie stworzeniejednolitej i przewidywalnej oferty obsługi terminalowej dla wszystkichklientów” – wyjaśnił Bawor.
Zaznaczył przy tym, że równolegle prowadzony jest projektrozbudowy tych terminali, czego przykładem jest rozbudowa terminala z ZduńskiejWoli. Według Bawora ma on szansę stać się centralnym portem kontenerowym wEuropie Wschodniej i będzie istotnym dla Jedwabnego Szlaku oraz dla całegoobszaru Trójmorza.
Bawor podkreślił również, że oprócz inwestycjiinfrastrukturalnych dla PKP Cargo kluczowe są zakupy nowoczesnego i funkcjonalnegotaboru. „W przeciągu najbliższych trzech lat PKP Cargo wzbogaci się o prawie1,4 tys. platform kontenerowych. Będą to najnowocześniejsze i najefektywniejszeplatformy, jakie funkcjonują w Europie” – zapewnił wiceprezes PKP Cargo.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze