TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pierwszy Dart po naprawie, może wracać do PKP Intercity
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.04.2019 12:34:33 2 komentarze
Pierwszy Dart po naprawie, wraca do PKP Intercity (zdj. Czytelnik)

Pierwszy Dart po naprawie jest już gotowy do powrotu na szlaki. Jednostka ED161-017 zostanie zwrócona PKP Intercity po potwierdzeniu procedur napraw przez Instytut Pojazdów Szynowych i jazdach testowych.

Pierwszy Dart po naprawie jest już gotowy do powrotu na szlaki. Jednostka ED161-017 zostanie zwrócona PKP Intercity po potwierdzeniu procedur napraw przez Instytut Pojazdów Szynowych i jazdach testowych.

Skład oczekuje już na wyjazd z terenu bydgoskiej fabryki. PKP Intercity podały, że pociągi zostały wyłączone z eksploatacji ze względu na "stwierdzenie lokalnych odspojeń struktury poszycia niektórych pojazdów tej serii".
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy PESA zmieniła organizację produkcji, żeby jak najszybciej naprawić uszkodzone poszycie pociągów PesaDART. Wszystko po to, aby maksymalna liczba pojazdów trafiła do przewoźnika jeszcze przed świętami. Informacje te potwierdził nam Maciej Grześkowiak, PR Manager PESY.

Reorganizacja produkcji była niezbędna ze względu na długość Dartów. Można je w całości naprawiać tylko w największych halach. Stąd zmiany w organizacji produkcji w PESIE - w Bydgoszczy - i w ZNTK MIńsk Mazowiecki.

Naprawy będą realizowane jednocześnie we wskazanych zakładach. Jak udało nam się dowiedzieć do końca tygodnia będą gotowe dwa następne pojazdy, a przed świętami jeszcze kolejne dwa. Jak widać reakcja producenta na problemy była błyskawiczna. Problem zostanie zlikwidowany w ciągu kilku dni.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Dart
PKP Intercity
  • Kaszebe – 08.04.2019

    @Sebastian Pioro. Odspajanie się poszycia jest efektem problemów jakie mogą być z konstrukcją pudła czyli sprawa jest o wiele,wiele poważniejsza. Spawanie spawów/?!/budzi we mnie bardzo dużo sceptycyzmu. Zastanawiający jest tryb i czas działania,czemu opinii nie wydał Instytut Kolejnictwa tylko firm"Tabor"? Jak długo trwały badania i w jakim zakresie,ile km przejechał? Za dużo niewiadomych.

  • Alibaba – 08.04.2019

    Znaczy że co? Że IPS nie ma uprawnień albo że gorszy jest od IK?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.