TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pięć wielkopolskich Elfów zostanie zmodernizowanych
InfoRail.pl - Opublikowano: 06.02.2019 09:13:12
Pięć wielkopolskich Elfów zostanie zmodernizowanych

Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania i prac modernizacyjnych dla 5. elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN76.

Województwo Wielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania i prac modernizacyjnych dla 5. elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN76.

Prace obejmą jednostki: EN76-036, EN76-037, EN76-038, EN76-039, EN76-040. Zamówienie obejmuje też:

1) udzielenie gwarancji na pojazdy,

2) opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej,

3) udzielenie licencji na dokumentację techniczną i oprogramowanie.

Szacunkowa wartość zamówienia to 39 960 000.00 PLN netto.

2Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnej usługi dla 7 kolejnych pojazdów serii EN 76 - szacunkowa wartość wynosi 23 310 000,00 PLN netto.

Oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonać w każdym ezt w ramach P4 trzeba będzie następujące czynności:

1) wymiana wszystkich tarcz hamulcowych;

2) wymiana izolatorów wsporczych pantografów na izolatory nowszej generacji w uzgodnieniu z Zamawiającym;

3) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasową kolorystyką i schematem;

4) naniesienie powłoki lakierniczej "antygraffiti" na całym pudle;

5) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem "Województwo Wielkopolskie" oraz logo Użytkownika i Poznańskiej Kolei Metropolitalnej;

6) gruntowny przegląd sieci LAN i routerów brzegowych w warstwie sprzętowej i programowej z uwzględnieniem redundacji wraz z:wymianą uszkodzonych urządzeń, doposażeniem w moduł translacji i transmisji sygnałów CAN po LAN oraz wystawieniem ramek do serwera bazodanowego Koleje Wielkopolskie sp. z o.o., przekazaniem pełnej dokumentacji sieci z poświadczeniami dostępowymi do urządzeń ją tworzących (przełączniki, routery) i podłączonych oraz raportu z dokonanego przeglądu, przekazaniem dokumentacji dotyczącej transmitowanych informacji;

7) wykonanie badań dozorowych zbiorników powietrza przez Transportowy Dozór Techniczny w następującym zakresie: badanie wewnętrzne, badanie zewnętrzne, próba szczelności;

8) naprawa automatów biletowych (4 sztuki/pojazd) w następującym zakresie: wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów, smarthoppera, hoppera 1 – groszowego, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj. jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem), wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowego Koleje Wielkopolskie, dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne),doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodu sieci LAN, zakończonego od strony automatu wtykiem RJ45, natomiast od strony przełącznika sieciowego – wtykiem M12 wraz z podłączeniem przewodu do przełącznika i niezbędną konfiguracją, w celu umożliwienia wymiany informacji w istniejącej sieci LAN.5.Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu: modernizacja systemu informacji pasażerskiej; modernizacja systemu monitoringu; montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich; wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu; montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich; modernizacja szaf międzyczłonowych; modernizacja układu elektrycznego; modernizacja systemów w kabinie maszynisty; modernizacja kabin WC; modernizacja podzespołów zewnętrznych; modernizacja systemów trakcji wielokrotnej, instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN + zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektron. Karty Aglomeracyjnej (PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia z Zamaw. (podstawowe parametry techniczne czytnika Peka: wymiary – 377x174x127mm (wys. szer.xdł.),masa–5,4 kg, znamionowe napięcie zasilania – 24V, pobór mocy – 20W).

Kryteria wyboru to:

Długość okresu gwarancji na cały pojazd - Waga: 40, w tym:

długość okresu gwarancji na cały pojazd po P4 i pracach modernizacyjnych, oprogramowanie oraz dokumentację techniczną - Waga: 30

długość okresu gwarancji na malaturę pojazdu - Waga: 10

Cena - Waga: 60.

Na wykonanie prac będzie 180 dni.

Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy naprawy okresowe na poziomie utrzymania P4 i/lub P5 elektrycznego zespołu trakcyjnego z napędem asynchronicznym o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto każda.

Oferty można składać do 11 marca 2019 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Wielkopolskie
Elf
P4
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.