TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pięć kolejnych wielosystemowych Vetronów dla PKP CARGO. Jest zgoda
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.01.2019 20:48:17
Pięć kolejnych wielosystemowych Vetronów dla PKP CARGO. Jest zgoda

Siemens dostarczy pięć kolejnych Vectronów dla PKP CARGO w ramach opcji.

Zarząd PKP CARGO poinformował o wyrażeniu, w dniu 21 stycznia 2019 r., przez Radę Nadzorczą zgody na zaciągnięcie zobowiązania wobec konsorcjum firm Siemens Mobility Sp. z o.o. oraz Siemens Mobility GmbH związanego z dostawą elektrycznych lokomotyw wielosystemowych Vectron.

Zobowiązanie dotyczy:

dostawy 5 sztuk fabrycznie nowych lokomotyw wielosystemowych Siemens VECTRON w wersji A01, posiadających dopuszczenie do eksploatacji na terenie Polski, Niemiec, Czech, Słowacji, Austrii i Węgier z dodatkowo zabudowanym systemem obserwacji szlaku,

świadczenia usług utrzymania lokomotyw,

wykonania napraw rewizyjnych P4 w lokomotywach, przy czym zależeć będzie to od decyzji PKP CARGO,

dostawy i instalacji w lokomotywach aktualizacji pokładowego systemu ETCS do wersji Baseline 3.

Harmonogram zakłada dostawy lokomotyw w terminach: do 2019.07.19 - 3 szt. oraz do 2020.01.15 - 2 szt. Szacunkowa wartość dostawy wynosi ok. 26 mln euro netto.

Dostawa Vectronów wynika z określonego w umowie zawartej przez PKP CARGO z konsorcjum Siemens z dnia 23 września 2015 r. i przysługującego przewoźnikowi przedłużonego prawa opcji zwiększenia przedmiotu dostawy.

Wprowadzenie do eksploatacji kolejnych lokomotyw wielosystemowych pozwoli sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu oraz dalszemu rozwojowi przewozów międzynarodowych świadczonych przez PKP CARGO.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
Vectron
lokomotywa
PKP CARGO
  • Zenon Lipka – 21.01.2019

    https://youtu.be/QVmXoSid2bk

  • Zenon Lipka – 21.01.2019

    https://youtu.be/gtkNOD2wE-4

  • Oliwier Kozak – 21.01.2019

    O tak Vectrony🤩

  • Zenon Lipka – 22.01.2019

    przetestować jeszcze Giffina wielosystemowego na trasach do Niemiec i Czech tam ma dopuszczenie do ruchu kolejowego wtedy wybrać , która lepiej lokomotywa spełnia wymagania przewoźnika?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.