Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PESA szuka silników trakcyjnych do lokomotyw wodorowych

inforail
04.09.2020 11:45
0 Komentarzy

PESA szuka silnikówtrakcyjnych z przekładniami, które mogłyby zostać wykorzystane przymodernizacji lokomotywy na napęd wodorowy.

Budżet na ten cel to 450000,00 PLN. A szczegóły totajemnica. Wiemy tylko, że przedmiot oferty musi być zgodny z warunkamiokreślonymi w specyfikacji ofertowej wraz z ewentualnymi załącznikami. Obadokumenty będą udostępniane na żądanie oferenta wyłącznie po podpisaniu z PESAumowy o poufności.

Wymagany termin gwarancji to 36 miesięcy, co może mieć dużeznaczenie po ostatnich przygodach z silnikami w lokomotywach Gama,wyprodukowanych dla PKP Intercity.

Ciekawe są kryteria wyboru:

1) Moment silnika w punkcie S1, przy 11,5 km/h:

Jeśli większy lub równy 6400 Nm – 5 punktów

Jeśli mniejszy niż 6400 Nm – 0 punktów

2) Ilość par biegunów:

3 pary lub więcej – 5 punktów

mniej niż 2 pary – 0 punktów

3) Zintegrowana przekładnia:

Przełożenie od 4,7 do 4,9 – 10 punktów

Poza powyższym zakresem – 0 punktów

4) Możliwość zabudowy na ramie 1LN bez zmian w geometriiramy wózka oraz bez wzrostu obciążeń ramy wózka (Weryfikacje po otrzymaniumodelu 3D od poddostawcy).

Możliwość montażu – 20 punktów

Brak możliwości montażu – 0 punktów

5) Zastosowanie montażu do osi za pomocą łożysk niewymagających częstej obsługi:

Łożysko nisko obsługowe – 5 punktów

Łożysko wymagające obsługi – 0 punktów

6) Zastosowanie skośnych zębów w celu redukcji hałasu:

Zastosowanie rozwiązania – 5 punktów

Brak – 0 punktów.

Oferty można składać do 11 września 2020 roku. Planowanytermin podpisania umowy to październik 2020 roku. Zamówienie realizowane jest wramach projektu bezemisyjna, napędzana wodorem lokomotywa manewrowa zautonomicznymi funkcjami bezpieczeństwa.  

Komentarze