TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pasażerowie przekonują się do biletów internetowych i płatności kartami
KM InfoRail.pl - Opublikowano: 15.05.2017 13:26:22 2 komentarze
Pasażerowie przekonują się do biletów przez Internet i płatności kartami

Z końcem marca br. Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet oraz płatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu. Klienci przewoźnika coraz chętniej korzystają z nowych udogodnień.

Z końcem marca br. Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet oraz płatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu. Klienci przewoźnika coraz chętniej korzystają z nowych udogodnień.

Przewoźnik poinformował, że od chwili wprowadzenia opcji zakupu biletu przez internet, tj. od 30 marca 2017 r., sprzedano już ponad 15 tysięcy biletów. Nie mniejszą popularnością cieszy się sprzedaż bezgotówkowa - od 30 marca podróżni Kolei Mazowieckich mogą zapłacić za bilet w pociągu kartą płatniczą. To duża wygoda zarówno dla nich, jak i dla obsługi pociągu. W sumie, od chwili wprowadzenia tej formy płatności, dokonano ponad 12,4 tys. tego rodzaju transakcji.

Cieszymy się, że oba udogodnienia spotkały się z popularnością wśród naszych klientów. Chciałbym podkreślić, że wychodzą one nie tylko naprzeciw ich oczekiwaniom, ale są także wygodnym rozwiązaniem dla naszych pracowników. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych statystyk dotyczących sprzedaży, a jest to przecież dopiero początek funkcjonowania nowego kanału sprzedaży oraz nowej opcji płatności za bilet - powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
bilet
  • Tomek – 15.05.2017

    Szanowni Koledzy,czy możecie mi powiedzieć czym jest podyktowane, że przewoźnicy w przypadku zakupu biletu na pociąg, po przez dedykowaną do tego stronę internetową, wymagają ode mnie podania wrażliwych danych takich jak np. numer dowodu osobistego lub prawa jazdy?Czemu takich praktyk nie stosują np. przewoźnicy autokarowi, którym wystarczy imię i nazwisko (a często i nawet ono nie jest potrzebne)?Ciekawi mnie to tym bardziej, że kiedy kupuję bilet w kasie biletowej albo w biletomacie na pociąg danego przewoźnika, to nie jestem zmuszony do wylegitymowania się... (na szczęście).

  • Damian – 17.05.2017

    Wczoraj w KŚ miałem podróżnego który często korzysta z KM i mówił mi że w cale nie jest ta płatność kartą taka dogodna, pępek Polski te Mazowsze a zasięg się traci i przerywa tranzakcie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.