TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Parowozownia Wolsztyn za droga, ale ma drugą szansę
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.01.2018 09:35:00 3 komentarze
Parowozownia Wolsztyn za droga, ale ma drugą szansę

Koleje Wielkopolskie unieważniły przetarg na wykonywanie połączeń pociągiem z lokomotywa parową i dwoma wagonami. Oferta złożona przez Parowozownię Wolsztyn była za droga.

Koleje Wielkopolskie unieważniły przetarg na wykonywanie połączeń pociągiem z lokomotywa parową i dwoma wagonami. Oferta złożona przez Parowozownię Wolsztyn była za droga.

Przewoźnik ponowił zamówienie, dziś mamy poznać nową propozycję wolsztyńskiej organizacji. Nie spodziewamy się bowiem, że jakikolwiek inny podmiot mógłby wystartować w przetargu.

Pociągi z lokomotywą parową miałyby kursować w okresie od 18 stycznia do 8 grudnia 2018 roku na trasach Wolsztyn – Leszno oraz Wolsztyn – Poznań.

Przy poprzednim podejściu Parowozownia Wolsztyn chciała za swoje usługi 5.110.359,18 zł brutto. Koleje Wielkopolskie natomiast planowały przeznaczyć na ten cel 3.975.386,37 zł brutto. Różnica zatem spora.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wolsztyn
Poznań
Leszno
parowóz
Parowozownia Wolsztyn
Koleje Wielkopolskie
  • Ju – 09.01.2018

    Tak prawdę mówiąc to komu to służy? Nie słyszałem żeby był jakiś wielki rozgłos w sprawie kursów parowozem poza środowiskiem mikolskim. Myślę że mieszkańcy też preferują wygodne, niskopodłogowe SZT zamiast starych wagonów.

  • Michał#Wolność – 09.01.2018

    Mają wybór. Pociągi parowe kursują raptem dwa razy dziennie, więc po co bić pianę, że komuś nie pasuje? Mnie na ten przykład nie pasują nowe elektrośmieci, w których czuję się jak w pokoju przesłuchań ze szkodliwym dla oka światłem LED. Od kiedy wsiadłem do PKP Żeromski, znienawidziłem nowoczesne pociągi typu EZT. A wbrew pozorom (info dla ekoterrorystów, uwaga zaboli), parowóz jest bardziej Eko niż elektrowóz. Tak, bo prąd produkujemy z węgla szanowni państwo, a parowóz wystarczy wygasić po pracy.

  • kolejFAN – 10.01.2018

    @Michał : niestety, Żeromski na ciasnym i beznadziejnym flecie też dla mnie był męczarnią...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.