TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Olkol miażdży ceną PESĘ i NEWAG
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.07.2017 15:29:30 7 komentarzy
Olkol miażdży ceną PESĘ i NEWAG

Zdecydowanie najtańszą ofertę w przetargu na wykonanie 59 napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych EP09 złożył Olkol wraz z ZNTK w Oleśnicy. Ale tylko w jednej z dwóch części.

Zdecydowanie najtańszą ofertę w przetargu na wykonanie 59 napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych EP09 złożył Olkol wraz z ZNTK w Oleśnicy. Ale tylko w jednej z dwóch części.

W przetargu wpłynęły łączenie trzy oferty. Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich dotyczyła 31 napraw lokomotyw, druga zaś 28. Złożone zostały następujące oferty:

1. PESA:

część 1 – 63.930.321,33 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;

część 2 – 57.743.516,04 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

2. Olkol&ZNTK w Oleśnicy:

część 2 – 36.562.227,24 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

3. Newag:

część 1 – 52.820.135,39 zł brutto, termin naprawy – 59 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;

część 2 – 47.708.509,38 zł brutto, termin naprawy – 59 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć odpowiednio w części 1 – 46.292.365,18 zł oraz w części 2 41.812.458,87 zł. Tylko zatem oferta firm z Oleśnicy mieści się w kosztorysie.

O zwycięstwie będą decydowały trzy kryteria:

Termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw - 20%,

Gwarancja – 10% oraz

Cena – 70%.

Czekamy na werdykt komisji przetargowej.



Sprawdź też:
Olkol
PESA
Newag
PKP Intercity
EP09
lokomotywa
  • gutek – 18.07.2017

    a co z modernizacją20 szt EU07 bo oferty wpłynęły i cisza

  • NCi – 18.07.2017

    Oferta Oleśnicy mieści się w kosztorysie tylko w części 2. Z informacji nie wynika, że w części 1 Olkol brał udział i złożył ofertę, która zostałaby oceniona.

  • Szu – 18.07.2017

    okres gwarancji – 21 dni

    Skorygujcie to

  • Wsi – 18.07.2017

    Weź nci przeczytaj a potem pisz. Wszystko jest wyjaśnione

  • Www – 18.07.2017

    No i pesa poległa ;)

  • Zibi – 18.07.2017

    Newag też. Na pewno nie wybiorą go. Poczekają na olkol

  • Francuz – 19.07.2017

    A kiedy napiszecie o tym http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/sncf-opens-two-high-speed-lines-in-one-day.html ?

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.