TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Olkol miażdży ceną PESĘ i NEWAG
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.07.2017 15:29:30 7 komentarzy
Olkol miażdży ceną PESĘ i NEWAG

Zdecydowanie najtańszą ofertę w przetargu na wykonanie 59 napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych EP09 złożył Olkol wraz z ZNTK w Oleśnicy. Ale tylko w jednej z dwóch części.

Zdecydowanie najtańszą ofertę w przetargu na wykonanie 59 napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych EP09 złożył Olkol wraz z ZNTK w Oleśnicy. Ale tylko w jednej z dwóch części.

W przetargu wpłynęły łączenie trzy oferty. Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich dotyczyła 31 napraw lokomotyw, druga zaś 28. Złożone zostały następujące oferty:

1. PESA:

część 1 – 63.930.321,33 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;

część 2 – 57.743.516,04 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

2. Olkol&ZNTK w Oleśnicy:

część 2 – 36.562.227,24 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

3. Newag:

część 1 – 52.820.135,39 zł brutto, termin naprawy – 59 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;

część 2 – 47.708.509,38 zł brutto, termin naprawy – 59 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć odpowiednio w części 1 – 46.292.365,18 zł oraz w części 2 41.812.458,87 zł. Tylko zatem oferta firm z Oleśnicy mieści się w kosztorysie.

O zwycięstwie będą decydowały trzy kryteria:

Termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw - 20%,

Gwarancja – 10% oraz

Cena – 70%.

Czekamy na werdykt komisji przetargowej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Olkol
PESA
Newag
PKP Intercity
EP09
lokomotywa
  • gutek – 18.07.2017

    a co z modernizacją20 szt EU07 bo oferty wpłynęły i cisza

  • NCi – 18.07.2017

    Oferta Oleśnicy mieści się w kosztorysie tylko w części 2. Z informacji nie wynika, że w części 1 Olkol brał udział i złożył ofertę, która zostałaby oceniona.

  • Szu – 18.07.2017

    okres gwarancji – 21 dniSkorygujcie to

  • Wsi – 18.07.2017

    Weź nci przeczytaj a potem pisz. Wszystko jest wyjaśnione

  • Www – 18.07.2017

    No i pesa poległa ;)

  • Zibi – 18.07.2017

    Newag też. Na pewno nie wybiorą go. Poczekają na olkol

  • Francuz – 19.07.2017

    A kiedy napiszecie o tym http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/sncf-opens-two-high-speed-lines-in-one-day.html ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.