TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Oferty na 12 ezt-ów dla PKP Intercity do końca sierpnia
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.07.2018 15:59:17 4 komentarze
Oferty na 12 ezt-ów dla PKP Intercity do końca sierpnia

PKP Intercity po raz kolejny przełożyły termin składania ofert w przetargu na dostawę 12 ezt-ów. Tym razem o kolejny miesiąc, na 31 sierpnia.

PKP Intercity po raz kolejny przełożyły termin składania ofert w przetargu na dostawę 12 ezt-ów. Tym razem o kolejny miesiąc, na 31 sierpnia.

Ten flagowy przetarg Prezesa Krzysztofa Mamińskiego zaczyna już chyba wychodzić bokiem przewoźnikowi, który zaskoczony deklaracją o zakupie kolejnych ezt-ów przetarg wreszcie ogłosił. Teraz zmaga się z morzem pytań, na które nie nadąża odpowiedzieć.

Co więcej nie wiadomo czy sierpniowy termin jest ostateczny.

I dodajmy, że przedmiotem zamówienia jest:

1) dostawa 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawa wyprawki;

2) świadczenie przez wykonawcę usług utrzymania pojazdów, w zakres których wchodzi:

a) świadczenie usług utrzymania technicznego pojazdów o zakresie spełniającym cztery poziomy utrzymania pojazdów kolejowych (poziom 1, poziom 2, poziom 3, poziom 4);

b) zapewnienie specjalistycznego Warsztatu Utrzymania Technicznego wraz z wyposażeniem, do świadczenia usług o których mowa w pkt. a);

c) świadczenie usług utrzymania nieplanowego, korekcyjnego oraz napraw pogwarancyjnych pojazdów;

d) czyszczenie pojazdów;

e) udostępnienie kanału informatycznego, w ramach usługi utrzymania pojazdów, dla przekazywania pomiędzy zamawiającym a wykonawcą informacji o usterkach stwierdzonych w pojazdach, które będą przez wykonawcę usuwane w ramach usługi utrzymania pojazdów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
tabor
przetarg
ezt
  • sphinx – 23.07.2018

    Jakim znowu morzem pytań? Przeczytajcie je. Jakaś firma (na 99% Pesa) "pyta" czy zamawiający nie mógłby zmienić terminu na xx.xx.xxxx. I tyle. Zwykłe przeciąganie żeby Pesa uporządkowała swój burdel i zdobyła zdolność finansową do startu.

  • jatal – 23.07.2018

    Wystarczy bez emocji przeczytać co napisano. "400 pytań" na których odpowiedź potrzebowano "pół roku" zasługuje na określenie "zalew morzem pytań". Nie wiem kto tyle pyta, ale wiem że np. Newag przeciągał przetarg na pierwsze impulsy do czasu zdobycia papierów na 160 km/h dla 19WE. Obecnie w UK zaproszono Cafa do złożenia oferty mimo że odpadł w pierwszej turze przetargu, bo szykujące się połączenie Siemensa z Alstomem i współpraca Bombardiera z Hitachi znacząco ograniczy im konkurencję.

  • Edi666 – 23.07.2018

    Dowcip będzie jak stracą unijne dofinansowanie.

  • kolejFAN – 25.07.2018

    wagony i loki a nie jakieś kolejne,ciasne,badziewne i wężykujące ezty. Czy nikt w tej firmie się nie nauczył niczego na błędach po zakupie fletów i karpi?!

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.