TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Nieudane testy rozjazdów. Wykolejony Husarz w Warszawie
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.08.2019 15:10:08 5 komentarzy
zdjęcie ilustracyjne

Nie udały się testy rozjazdów, które miały być przystosowane do prędkości 200 km/h. Podczas ich sprawdzania wykoleiła się lokomotywa.

Nie udały się testy rozjazdów, które miały być przystosowane do prędkości 200 km/h. Podczas ich sprawdzania wykoleiła się lokomotywa.

Do zdarzenia doszło późnym wieczorem w sobotę (9 sierpnia) w okolicy posterunku Warszawa Michałów. Wykolejona lokomotywa prowadziła skład w relacji Warszawa – Ciechanów, zestawiony z wagonu drugiej klasy i wagonu barowego oraz jeszcze jednego Husarza. Zniszczeniu w wyniku wykolejenia uległ także jeden z wagonów. Nikt z obsługi i maszynistów pociągu o numerze PCE 156000/1 nie ucierpiał.

Według nieoficjalnych informacji, przekazywanych przez świadków zdarzenia, lokomotywa zatrzymała się na koźle oporowym. Na razie nie wiadomo dlaczego doszło do wykolejenia, ma to zbadać komisja. Z dużym prawdopodobieństwem można natomiast zakładać, że prędkość 200 km/h na linii E65 po tym zdarzeniu znacznie oddaliła się w czasie.

Na tę chwilę nie ma utrudnień w ruchu pociągów. PKP Intercity straciły natomiast kolejnego Husarza. Jak wiadomo przewoźnik cierpi na brak szybkich lokomotyw. W zdarzeniu brała udział maszyna oznaczona numerem EU44-004. Jako druga jechała EU44-010, która nie ucierpiała w zdarzeniu. Na szczęście nie uległ zniszczeniu także wagon barowy, na nadmiar takich też w PKP Intercity nie cierpią.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
wagon
lokomotywa
EU44
  • Johny Onepunga – 10.08.2019

  • Johny Onepunga – 10.08.2019

    https://www.youtube.com/watch?v=_Sp409F4w7Q a tak to wyglądało przed wykolejeniem.

  • Jakub Skurzyński – 10.08.2019

    Ups kogoś to zaboli

  • Michał Grossmann – 10.08.2019

    To co będzie przy 200km/h... Aż strach jechać.

  • Sławomir Gajowniczek – 10.08.2019

    Ale bzdura. Przecież to chyba nie tam miałbyc ten test?! Tam nie ma jak się rozpędzić do 120 km/h. Te testy to raczej w okolicy Ciechanowa miały być. Tam przecież jest odcinek projektowany Vmax 200 km/h

  • Michał Prosper Kowalski – 10.08.2019

    A to niby czemu mamy zapomnieć o 200 do Gdańska? Celowo rozbito Siemensa żeby oddalić oddanie tej prędkości? Cała ta akcja jest dziwna. Jedna z najnowocześniejszych lokomotyw w świecie rozbija się w Polsce o kozioł oporowy na parę lat temu oddanym i zgodnym ze wszelkimi normami UE odcinku linii kolejowej i to jeszcze podczas testów i w najbliższej okolicy bazy przewoźnika, która jest największą w kraju.

  • PiotrCz – 11.08.2019

    Przenieść testy i to natychmiast na linie kolejową Werbkowice-Hrubieszów. To jedynie słuszny i najbardziej perspektywiczny kierunek (przynajmniej według jednego miejscowego mikola, którego w tym miejscu należ i trzeba pozdrowić).

  • zeus04 – 11.08.2019

    Zły tytuł. Rozjazdy przeznaczone do prób nie miały nic wspólnego z wykolejeniem.

  • Szymon Piastowski – 11.08.2019

    No to już dwa Husarze nieczynne ciekawe na jak długo :) z 3 lata im zejdzie z naprawą ich...

  • Alibaba – 12.08.2019

    Zełusie zero czwarty. Napisz, że to wina Owsiaka.

  • zeus04 – 13.08.2019

    @Alibaba...bez komentarza...

  • Alibaba – 13.08.2019

    Oj. to szkoda. Czyli wina Owsiaka.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.