TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Nie tylko ED73-001 na złom. Także inne ezt-y i wagon
InfoRail.pl - Opublikowano: 15.07.2019 09:10:01 1 komentarz
zdjęcie ilustracyjne

ED73-001 nie jest jedynym pojazdem, który ma trafić na złom. Razem z tym rodzynkiem na sprzedaż wystawiono kilkanaście innych pojazdów, stacjonujących w ZNT Kruszewiec.

ED73-001 nie jest jedynym pojazdem, który ma trafić na złom. Razem z tym rodzynkiem na sprzedaż wystawiono kilkanaście innych pojazdów, stacjonujących w ZNT Kruszewiec.

Łącznie Przewozy Regionalne chcą zezłomować 16 jednostek. Oprócz ED73-001 także:

EN57-664 z 1967 roku,

EN57-820 z 1971 roku,

EN57-905 z 1972 roku,

EN57-1058 z 1975 roku,

EN57-1077 z 1975 roku,

EN57-1234 z 1978 roku,

EN57-1022 z 1974 roku (1 człon silnikowy),

Wagon 112A 505119081451 z 1980 roku (pudło wagonu bez wózków) to w zadaniu 1 oraz

wspomniany ED73-001 z 1997 roku,

EN57-602 z 1966 roku, ale bez siedzeń, okien i wieszaków na rowery,

EN57-813 z 1971 roku bez okien,

EN57-852 z 1971 roku również bez okien,

EN57-1146 z 1977 roku,

EN57-1192 z 1977 roku.

Oferty na ich zakup można składać do 31 lipca 2019 roku.

Pojazdy trzeba skutecznie uszkodzić, tak aby zabezpieczyć niemożliwość dalszej eksploatacji. Jak zwykle zatem Przewozy Regionalne życzą sobie w obecności przedstawiciela sprzedającego i komisarza odbiorczego pocięcia ram wózka, osi zestawów kołowych, nacięcia zestawów kołowych co najmniej w ½ długości oraz przecięcia ostoi.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
EN57
ED73
wagon
  • Sławomir Błaszak – 15.07.2019

    smutne - ale muzea nie przygarną wszystkiego, zwłaszcza bez większej wartości historycznej....

  • Artur Bratuś – 15.07.2019

    Bardzo dobrze. Im mniej EN57 tym lepiej. Większa presja na zakup nowego taboru.

  • Patryk Krzywik – 15.07.2019

    Te wkurzone mi ki to o co? O to że się kolej rozwija i bozbywa się całego taboru?

  • Janek Dobrowolski Ulijaszyk – 15.07.2019

    Zastanawiam się co ma na celu wymaganie uszkodzenia tych składów. Okej, zabezpieczenie niemożliwości dalszej eksploatacji. Ale czemu?

  • Piotr Kowalski – 15.07.2019

    Po raz kolejny zadam to pytanie.Na podstawie jakiego przepisu prawnego PR nakazują nabywcy zniszczenie kupionego pojazdu?Przecież w momencie zapłaty za towar staje się on własnością nabywcy,który może zrobić z nim,co chce.To co robią PR to zupełnie tak,jakby piekarz sprzedał mi chleb a następnie kazał przerobić go na tzw tartą bułkę.

  • Wojciech Liberda – 15.07.2019

    Stare musi odejść. Czas na nowe... Tabor, ktory stoi w krzakach generuje koszty, bo trzeba ubezpieczyć, pilnować itd, a nasze dobro narodowe... hmmm a jest cos takiego?

  • mechanik – 17.07.2019

    A wystarczyło przeszczepić elektrykę z silnikami do edyt :xD Pojeździłyby na bocznych liniach, a za zaoszczędzone pieniądze kupić nowe. składy. I nikt by się nie bał stracić stołka. A tak, tyle dziesiątek milionów w błoto, ech ;(

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.