TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Nie było chętnych na serwisowanie Elfów
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.02.2017 15:02:01 8 komentarzy
Nie było chętnych na serwisowanie Elfów

Koleje Śląskie poinformowały, że w przetargu na usługę przeglądu 3 poziomu utrzymania 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WEb o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006 wraz z naprawami bieżącymi nie wpłynęła żadna oferta.

Koleje Śląskie poinformowały, że w przetargu na usługę przeglądu 3 poziomu utrzymania 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WEb o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006 wraz z naprawami bieżącymi nie wpłynęła żadna oferta.

Przewoźnik chciał przeznaczyć na ten cel 2.091.000 zł brutto. Prace miały być wykonywane w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2017 roku.

Przypomnijmy, że producentem jednostek 27Web Elf jest bydgoska PESA.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Śląskie
Elf
  • Cześć – 13.02.2017

    Nawet producent nie chce tykać tej zarazy?

  • HGW – 13.02.2017

    To dobrze rokuje na przyszłość w kontekście zakupu nowych Elfów, stare w krzaki a nowymi byle do przeglądu.

  • gutek – 13.02.2017

    POLREGIO będzie tańsze od kolei marszałków gdy zakończą się umowy na serwisowanie nowych składów

  • s – 13.02.2017

    Pesa ma w tej chwili kilkanaście elfów na rewizjach. Newag też nie chce kaczokibli naprawiać...

  • Dyż. ruchu – 13.02.2017

    P3 to już zbyt duża ingerencja w pojazd. Producent wszak dawał gwarancję, ale nie na to że zechce ingerować raz jeszcze w pojazd którego kiedyś spie...ł. Poza tym Elf jest już przestarzałą jednostką i właściciel może kupić sobie nową wersję czyli Elfa-a 2, a z tymi zlomami niech się buja. Naprawią jak będą mieli ochotę i KŚ zapłacą dwa razy tyle. Na razie prezes ma muchy w nosie i strzela focha, bo nie tylko że nie chcą kupić od niego kolejnych Dartów, to jeszcze wytrwale żądają za nieterminowe ich wykonanie zwrotu pieniędzy w związku z karami umownymi. Jest jeszcze kwestia psujących się ED 74 i SU 160. Oba te "wynalazki" są kulą u nogi dla narodowego przewoźnika. Niestety okazało się to już po ich zakupie. Zwrotów PESA nie przyjmuje. Dlatego PKP IC będzie się z nimi bujało do końca ich żywota lub końca samego PIC. Pytanie jest tylko jedno. Co będzie pierwsze? Obstawiam zdecydowanie, że wszystkie te "wynalazki" z "Bydzi" niedługo odnajdą swoje miejsce w jakiś krzakach np. w podkrakowskim Bieżanowie obok innych "nowoczesnych" pojazdów produkcji tej wytwórni.

  • Kuba – 14.02.2017

    @Dyż. ruchu "Poza tym Elf jest już przestarzałą jednostką..." - od tego momentu przestałem czytać, jak ktoś piszę takie farmazony, to szkoda tracić swojego czasu na głupoty.

  • Dyż. ruchu – 14.02.2017

    @Kuba Czytanie sprawia ból? Nie czytaj i nie cierp. Skoro nie rozumiesz tego, wytłumacz sens budowania kolejnego prototypu pod nazwą Elf 2. Jeśli Elf nie jest przestarzały i tak rewelacyjny to po co budować coś innego? Czym chce i kogo (jakiego klienta) zawojować Pesa? Rozumiem, że pesofile sikają z podniesienia w majtki z faktu powstania kolejnej wersji Elfa. Niestety na dotychczasowych użytkowników Elfa producent wypiął zad, a przecież to tylko P3. Czego boi się Pesa skoro nie zgłasza akcesji do naprawy swego pojazdu? Ba, nie robi to nawet powiązany kapitałowe z nią Mińsk. No, ale są na świecie tacy jak ty, którzy nie czytają i co gorsze nie rozumią. Masz do tego prawo fanboju Pesy. Ty i tacy jak ty takie prawo macie.

  • EW55-012 – 15.02.2017

    Elf 2 jest odpowiedzią na tańsze i gorsze jednostki konkurencji, którym do elfów daleko. Kultura układu jezdnego przypomina wóz drabiniasty, na niektórych odcinkach wygodniejszy jest ... kibel.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.