TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Newag i PESA walczą o zamówienie SKM Warszawa
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.01.2018 13:36:19 6 komentarzy
Newag i PESA walczą o zamówienie SKM Warszawa

Dwie oferty zostały złożone w przetargu na dostawę ezt-ów dla SKM Warszawa. Tańsza jest ta bydgoska.

Dwie oferty zostały złożone w przetargu na dostawę ezt-ów dla SKM Warszawa. Tańsza jest ta bydgoska.

PESA zaproponowała za dostawę 13 pociągów oraz ich utrzymanie kwotę 310 532 008 zł netto, zaś Newag – 323 353 000 zł netto. Oferty mieszczą się w budżecie zamawiającego. Obaj producenci zaoferowali też 96 miesięcy gwarancji. Na złożenie oferty nie zdecydował się Stadler.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena dostawy 13 szt. Pojazdów oraz kosztu usług utrzymania 13 szt. Pojazdów przez okres 15 (piętnastu) lat, liczony indywidualnie dla każdego Pojazdu od dnia podpisania Protokołu odbioru Końcowego - waga 78;

2. Okres gwarancji na cały Pojazd (okres gwarancji na cały Pojazd nie może być krótszy niż okres 48 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru Końcowego) - waga 15;

3. Czas dostarczenia pierwszych 3 (trzech) sztuk czteroczłonowych Pojazdów (maksymalny czas dostawy Pojazdów wynosi 18 miesięcy od dnia podpisania umowy) - waga 2;

4. Masa służbowa, tj. masa służbowa Pojazdu podzielona przez długość przedziału pasażerskiego pojazdu, inaczej masa 1m przedziału pasażerskiego pojazdu - waga 5.

Zamówienie dotyczy trzynastu pojazdów wraz z 15-sto letnim okresem ich utrzymania oraz pakietem szkoleń. Usługi utrzymania na poziomie P3 oraz P4 będą wykonywane w zakładzie producenta pojazdów lub miejscu przez niego wskazanym, spełniającym wymogi techniczne, zaś P1 i P2 na bocznicy kolejowej Warszawa Wola. Na przedmiot zamówienia składa się:

a. dostawa fabrycznie nowych ośmiu sztuk, fabrycznie nowych, normalnotorowych, pasażerskich, elektrycznych zespołów trakcyjnych pięcioczłonowych;

b. dostawa fabrycznie nowych pięciu sztuk fabrycznie nowych, normalnotorowych, pasażerskich, elektrycznych zespołów trakcyjnych czteroczłonowych;

c. dostawa i zainstalowanie fabrycznie nowego symulatora jazdy wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego;

d. świadczenie usług obsługi na poziomie utrzymania P1-P4 dla każdego Pojazdu, przez okres 15 lat, licząc od daty dostawy dla każdego pojazdu oddzielnie;

e. dostarczenie wszelkiej dokumentacji, zgodnie z SOPZ;

f. uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń technicznych, dopuszczających pojazd do eksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z TSI wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, wymagane oddzielnie dla każdego pojazdu w momencie dostawy;

g. przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego, w zakresie wskazanym w SOPZ;

h. dostarczenie wszelkiego niezbędnego oprogramowania zapewniającego sprawne funkcjonowanie systemów zgodne z wytycznymi zawartymi w SOPZ.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie dostawy dodatkowych ośmiu sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych, w tym siedmiu szt. pięcioczłonowych i jednej szt. czteroczłonowego ezt, w każdym przypadku wraz z wykonaniem obsługi na poziomie P1-P4 przez okres 15 lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Newag
SKM Warszawa
ezt
przetarg
  • YbG – 10.01.2018

    Zwycięstwo huhuhu

  • dziobak250 – 10.01.2018

    Oby wygrał Newag. Chociaż ciekawie byłoby zobaczyć ELFa 2 w barwach SKM Warszawa

  • anarh – 10.01.2018

    a SKM pkp wytarczą piekne odnowione EN. od gda . do wejher. i tak nie ma sie gdzie rozbójac . tylko 70 . . . ktoś kiedys musi spłacić te zakupy. kto ? a dlaczego Ja

  • Inpuls – 10.01.2018

    Stadler i tak się odwoła

  • Śwydrygiełło – 11.01.2018

    Elfy 2 w SKM, bardzo dobrze, nie mogę się już doczekać.

  • Mateusz281202 – 11.01.2018

    Elf jest lzejszy tak wiec tam 5 punktow maja, gwarancja- remis cena Pesa wyprzedza Newag. 2 punkty da termin dostawy to za malo dla Newagu wiec beda Elfiki

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.