TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Mniej niskiej podłogi w jednoczłonach Tramwajów Śląskich
InfoTram.pl - Opublikowano: 08.08.2017 09:26:59 4 komentarze
Mniej niskiej podłogi w jednoczłonach Tramwajów Śląskich

Kilka dni temu pisaliśmy na łamach InfoTram.pl o ogłoszeniu przez Tramwaje Śląskie przetargu na dostawę jednoczłonowych wagonów z częścią niskiej podłogi. Będzie jej mniej.

Kilka dni temu pisaliśmy na łamach InfoTram.pl o ogłoszeniu przez Tramwaje Śląskie przetargu na dostawę jednoczłonowych wagonów z częścią niskiej podłogi. Będzie jej mniej.

Przewoźnik, w związku z omyłką pisarską, dokonał korekty opisu przedmiotu zamówienia. Udział niskiej podłogi to nie mniej niż 20% (wcześniej 30%) długości podłogi przedziału pasażerskiego w osi podłużnej wagonu. Niska podłoga musi być zlokalizowana w środkowej części wagonu. Zamawiający dopuszcza również niską podłogę na pomostach.

Pozostałe zapisy przetargowe na razie nie uległy zmianie. Więcej informacji na temat zamówienia znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Śląskie
przetarg
  • dren – 08.08.2017

    Kto takiego "stwora" może zrobić?

  • WK – 08.08.2017

    Niesłusznie nielubiany przez, tutejszych forumowych "ekspertów", Modertrans. Wykona ta robotę na pewno dobrze. Dla Elbląga zrobi trzy sztuki jednoczłonowych niskaczy.

  • Combino – 08.08.2017

    Czyżby jednak się okazało,że modertransowi konstruktorzy gdzieś się walnęli i nie za bardzo jest jak przy szerokości 2,3-2,35 metra (i ogólnie naszej skrajni) wcisnąć tam 30%LF? Co więcej,pamiętając konstrukcję wózków ich czeskiego mentora,chyba nawet nie ma możliwości zrobić czegoś,co można by uznać za solówę 100% LF (bo muszą przecież być obrotowe). Może DLATEGO nie ma jeszcze wizki dla Elbląga? ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.