Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Mazowieckie EN57AL potrzebują napraw P4

inforail
17.02.2020 06:45
0 Komentarzy

Koleje Mazowieckieogłosiły przetarg na wykonanie 39 napraw w poziomie utrzymania P4 zmodernizowanych przez ZNTK Mińsk Mazowiecki elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AL.

Zamawiający wymaga, aby współczynnik niezawodności każdegoelektrycznego zespołu trakcyjnego za poszczególne okresy 3 miesięczne nie byłniższy od 0,95.

Wykonawca na każdy cały ezt po naprawie w poziomieutrzymania P4 będzie musiał udzielić gwarancji jakości na okres co najmniej 12miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danegoelektrycznego zespołu trakcyjnego.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie do dnia 31grudnia 2021 r. Zamawiający wymaga wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4pierwszego elektrycznego zespołu trakcyjnego, w terminie nie dłuższym niż 70dni kalendarzowych i każdego kolejnego elektrycznego zespołu trakcyjnego, wterminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazaniaelektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy.

Oferty można składać do 18 marca 2020 roku.

Kryteria wyboru stanowią:

Okres udzielonej gwarancji jakości na cały elektrycznyzespół trakcyjny – Waga: 20

Współczynnik niezawodności elektrycznego zespołu trakcyjnegoza poszczególne okresy 3 miesięczne – Waga: 10

Cena – Waga: 70.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie conajmniej dziesięć napraw w poziomie utrzymania P4 lub wyższym elektrycznychzespołów trakcyjnych.


Komentarze