TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Mamiński przeprasza za utrudnienia. Ale inwestycje są długoterminowe
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 17.11.2017 21:52:45 3 komentarze
Mamiński przeprasza za utrudnienia. Ale inwestycje są długoterminowe

Prezes Krzysztof Mamiński poinformował, że Polskie Koleje Państwowe S.A. biorą aktywny udział w jego zdaniem najważniejszym programie dla polskiej gospodarki, jakim jest Program Zrównoważonego Rozwoju.

Prezes Krzysztof Mamiński poinformował, że Polskie Koleje Państwowe S.A. biorą aktywny udział w jego zdaniem najważniejszym programie dla polskiej gospodarki, jakim jest Program Zrównoważonego Rozwoju.

Udział kolei widoczny jest m. in. w realizowanych działaniach z zakresu programu Mieszkanie Plus, które obejmują tak mniejsze miasta, jak i metropolie. "Przedstawiliśmy projekty w 58 miastach, a do końca roku - w 148" - powiedział Krzysztof Mamiński.

Prezes zarządu PKP S.A. zapowiedział także kolejne remonty dworców. Ponad 200 budynków zostanie zrewitalizowanych, a 50 kolejnych "zbudowanych na nowo, w nowej technologii, z uwzględnieniem ekologii i ułatwień dla obsługi pasażerów z niepełnosprawnościami". Jak obiecuje Krzysztof Mamiński, "klient będzie jechał ze zmodernizowanego dworca, zmodernizowanym pociągiem po zmodernizowanych torach".

Prezes Polskich Kolei Państwowych przeprosił również pasażerów za utrudnienia, jakie wiążą się z inwestycjami, ale wskazał na ich długoterminowe znaczenie i korzyści płynące z działań, jakie PKP rozplanowały na następne kilka lat za kwotę ponad 66 mld złotych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP SA
  • www – 20.11.2017

    Długoterminowo to trzeba sobie kupić samochód, bo ile lat można cierpieć z powodu remontów na kolei. Od lat co wakacje to CMK jest remontowane. Kiedyś przynajmniej był zawsze czynny jeden tor. Ale zgodnie z nową modą to i CMK teraz zamykają w całości. A bilety w pociągach jadących po CMK są po prostu drogie. Owszem są pociągi z tańszymi biletami, ale tak mało i w takich godzinach, że pracujący człowiek nie może z nich skorzystać.Zresztą nawet jeżeli jazda pomiędzy głównymi dużymi miastami jest czasami w miarę ok, to jeżeli ktoś w takim mieście nie mieszka to ma przechlapane. 300-350 km to wyprawa przynajmniej 6-godzinna. I to przy założeniu skorzystania po drodze z głównej "szybkiej" linii. Wszystko psują przesiadki, które zabierają ogromnie dużo czasu. Ceny biletów też nie są zachęcające.

  • fromex – 21.11.2017

    Niestety, samochodem jest taniej (z szybkością bywa różnie, zależy od relacji), nawet wliczając opłaty autostradowe. Co prawda, dla jednej osoby, to czasem wychodzi na styk (albo i nie), ale całą rodzinę przewieźć.... A jeśli jedzie się nie do dużego miasta/kurortu, to najlepiej mieć drużynę traperów zaprawioną w marszach. I jeszcze bagaże, taaa....I nie miej tu samochodu... :(

  • soad – 21.11.2017

    Panie Mamiński nie panujesz pan nad tym czym zarządzasz!!! Planowanie robót kuleje (nie istnieje). Opowiadacie bajki o zakończeniu remontu Katowice-Kraków do 2020 a gołym okiem widać, że nie zdążycie. Linia do Wisły też będzie niegotowa na koniec tego roku, 139 rozgrzebana, tylko patrzeć jak nadzór budowlany pozamyka wiekowe mosty w Katowicach. Panie Mamiński - masz pan pecha!!!!!!!!!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.