TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Mamiński przeprasza za utrudnienia. Ale inwestycje są długoterminowe
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 17.11.2017 21:52:45 3 komentarze
Mamiński przeprasza za utrudnienia. Ale inwestycje są długoterminowe

Prezes Krzysztof Mamiński poinformował, że Polskie Koleje Państwowe S.A. biorą aktywny udział w jego zdaniem najważniejszym programie dla polskiej gospodarki, jakim jest Program Zrównoważonego Rozwoju.

Prezes Krzysztof Mamiński poinformował, że Polskie Koleje Państwowe S.A. biorą aktywny udział w jego zdaniem najważniejszym programie dla polskiej gospodarki, jakim jest Program Zrównoważonego Rozwoju.

Udział kolei widoczny jest m. in. w realizowanych działaniach z zakresu programu Mieszkanie Plus, które obejmują tak mniejsze miasta, jak i metropolie. "Przedstawiliśmy projekty w 58 miastach, a do końca roku - w 148" - powiedział Krzysztof Mamiński.

Prezes zarządu PKP S.A. zapowiedział także kolejne remonty dworców. Ponad 200 budynków zostanie zrewitalizowanych, a 50 kolejnych "zbudowanych na nowo, w nowej technologii, z uwzględnieniem ekologii i ułatwień dla obsługi pasażerów z niepełnosprawnościami". Jak obiecuje Krzysztof Mamiński, "klient będzie jechał ze zmodernizowanego dworca, zmodernizowanym pociągiem po zmodernizowanych torach".

Prezes Polskich Kolei Państwowych przeprosił również pasażerów za utrudnienia, jakie wiążą się z inwestycjami, ale wskazał na ich długoterminowe znaczenie i korzyści płynące z działań, jakie PKP rozplanowały na następne kilka lat za kwotę ponad 66 mld złotych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP SA
  • www – 20.11.2017

    Długoterminowo to trzeba sobie kupić samochód, bo ile lat można cierpieć z powodu remontów na kolei. Od lat co wakacje to CMK jest remontowane. Kiedyś przynajmniej był zawsze czynny jeden tor. Ale zgodnie z nową modą to i CMK teraz zamykają w całości. A bilety w pociągach jadących po CMK są po prostu drogie. Owszem są pociągi z tańszymi biletami, ale tak mało i w takich godzinach, że pracujący człowiek nie może z nich skorzystać.Zresztą nawet jeżeli jazda pomiędzy głównymi dużymi miastami jest czasami w miarę ok, to jeżeli ktoś w takim mieście nie mieszka to ma przechlapane. 300-350 km to wyprawa przynajmniej 6-godzinna. I to przy założeniu skorzystania po drodze z głównej "szybkiej" linii. Wszystko psują przesiadki, które zabierają ogromnie dużo czasu. Ceny biletów też nie są zachęcające.

  • fromex – 21.11.2017

    Niestety, samochodem jest taniej (z szybkością bywa różnie, zależy od relacji), nawet wliczając opłaty autostradowe. Co prawda, dla jednej osoby, to czasem wychodzi na styk (albo i nie), ale całą rodzinę przewieźć.... A jeśli jedzie się nie do dużego miasta/kurortu, to najlepiej mieć drużynę traperów zaprawioną w marszach. I jeszcze bagaże, taaa....I nie miej tu samochodu... :(

  • soad – 21.11.2017

    Panie Mamiński nie panujesz pan nad tym czym zarządzasz!!! Planowanie robót kuleje (nie istnieje). Opowiadacie bajki o zakończeniu remontu Katowice-Kraków do 2020 a gołym okiem widać, że nie zdążycie. Linia do Wisły też będzie niegotowa na koniec tego roku, 139 rozgrzebana, tylko patrzeć jak nadzór budowlany pozamyka wiekowe mosty w Katowicach. Panie Mamiński - masz pan pecha!!!!!!!!!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!