TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Małopolska rozpoznaje rynek, chce kupić 6 ezt-ów
InfoRail.pl - Opublikowano: 03.09.2018 10:28:12 2 komentarze
Małopolska rozpoznaje rynek, chce kupić 6 ezt-ów

Departament Inwestycji Strategicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego planuje udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa taboru kolejowego.

Departament Inwestycji Strategicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego planuje udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa taboru kolejowego.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) dostawę 4 ezt-ów w wersji czteroczłonowej (zamówienie podstawowe),

2) dostawę 2 ezt-ów w wersji pięcioczłonowej (w tzw. opcji),

3) dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części,

4) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, utrzymania i napraw bieżących ezt,

5) udzielenie gwarancji i usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawczą przez okres 5 lat.

Wstępnie planowane terminy dostaw:

• 2 pociągi w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy,

• kolejne w miesięcznych odstępach czasu (nie więcej niż dwa jednocześnie).

Urząd Marszałkowski poprosił o wycenę zamówienia, zawierającej:

1. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość brutto za wykonanie jednego pojazdu pięcioczłonowego,

2. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość brutto za wykonanie jednego pojazdu czteroczłonowego,

3. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość brutto za dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części,

4. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość brutto za usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawczą przez okres 5 lat.

Szacunkową wycenę można przesłać do dnia 4 września 2018 r. do godziny 15:00 na adres inwestycjestrategiczne@umwm.pl

Powyższe działanie ma jedynie charakter rozpoznania rynku, celem oszacowania wartości zamówienia i nie stanowi oferty handlowej ani nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Podstawowe parametry i wymagania dla elektrycznych zespołów trakcyjnych:

przeznaczone do obsługi przewozów pasażerskich z prędkością co najmniej 160 km/h, przy przewidywanym rocznym przebiegu ok. 200 000 km;

wyposażone w sprzęg samoczynny z możliwością mechanicznego pneumatycznego i elektrycznego sprzęgania z innymi EZT dostarczonymi w ramach tego zamówienia, wyposażony w łącza elektryczne systemu sterowania, łącza pneumatyczne oraz możliwością sterowania awaryjnego zasilania pojazdu w trakcji wielokrotnej;

wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI;

Mają być wyposażone m.in. w: silniki trakcyjne - asynchroniczne prądu przemiennego, licznik energii z systemem do zdalnego przekazywania danych do dostawcy energii trakcyjnej, układ sterowania mikroprocesorowy wg UIC 556, komputer pokładowy powinien posiadać funkcje sterowania siły pociągowej, siły hamowania (układ prędkości zadanej) z modułem ERTMS/ETCS poziomu 2, tempomat, diagnostykę systemu sterowania, drzwi wejściowe: automatyczne dwupłatowe, odskokowo - przesuwne o prześwicie nie mniejszym niż 1400 mm; sterowane centralne przez maszynistę, reflektory czołowe główne ledowe, oświetlenie wnętrza: energooszczędna technika led, okna w każdym członie pojazdu po dwa okna stałe po obu stronach, szyby podwójne ze szkła bezpiecznego, windy automatyczne do przewożenia osób na wózkach inwalidzkich oraz urządzenia typu rampa, w jednym członie, po obu stronach pojazdu, stojaki do przewozu 15 rowerów, zlokalizowane w środkowych członach EZT, fotele w części pasażerskiej: ergonomiczne z zagłówkiem, szerokość fotela min. 450 mm, wandaloodporne, każda para foteli wyposażona w jedno gniazdo 230V, dwie toalety wg TSI PRM, rozmieszczone równomiernie w EZT, jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych, system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego (CCTV) - Ilość zastosowanych kamer wewnętrznych oraz ich rozmieszczenie musi zapewniać dokładne monitorowanie wnętrza pojazdu (za wyjątkiem toalety), bez tzw. "martwych pól" (zamawiający wymaga zastosowania min. 6 kamer na każdy człon pojazdu), sieć WIFI, system informacji pasażerskiej, system Zliczania Pasażerów, defibrylatory AED (1 szt. w każdym pojeździe), automaty biletowe – po 2 automaty w pojeździe z możliwością płatności gotówkowej i bezgotówkowej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Małopolska
ezt
  • Edi666 – 03.09.2018

    Kolejne Impulsy

  • DarekP – 06.09.2018

    Ale szaleją z liczbą, że ho, ho.Cena będzie odwrotnie proporcjonalna do liczby.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.