Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Małopolska ponawia przetarg na 4 ezt-y

inforail
30.04.2019 07:26
0 Komentarzy

WojewództwoMałopolskie ponownie ogłosiło przetarg na zakup taboru kolejowego: nowoczesnychelektrycznych zespołów trakcyjnych na potrzeby rozwoju kolei małopolskich.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Dostawę 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeńpasażerskich w na liniach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej wraz z dokumentacją(DSU, DTR, WTWiO), ilość zamawianych składów: EZT czteroczłonowe – 4 szt.

2) Świadczenie kompleksowej usługiserwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 5 lat, do poziomu utrzymania P4włącznie, w przewidywanym średniodobowym przebiegu jednego EZT 500 km. Obsługaserwisowo-utrzymaniowo-naprawcza obejmuje wszystkie czynności z tego zakresu wynikającez Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdu.

3) Udzielenie gwarancji na okres od 60 do 120 miesięcy,licząc od daty odbioru końcowego każdego EZT (zgodnie z oświadczeniem złożonymw ofercie).

4) Przeszkolenie pracowników zgodnie z zasadami określonymiw opisie przedmiotu zamówienia.

5) Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.

Użyte w ogłoszeniu sformułowanie kolei małopolskich oznaczaprawdopodobnie, że składy wcale nie muszą trafić do Kolei Małopolskich, arównie dobrze do Przewozów Regionalnych.

Wszystkie zastosowane do produkcji EZT zespoły, podzespoły ielementy muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od praw osób trzecich. Konstrukcjai parametry EZT muszą spełniać wymogi każdorazowo obowiązujących norm iprzepisów, a także wymagania pozostałych obowiązujących norm PN-EN, kart UICoraz TSI lub równoważnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym, zapewniające uzyskanie dokumentów uprawniających do użytkowaniapojazdów zgodnych z TSI.

Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI wzakresie opisanym w:

1) TSI PRM (lub równoważne),

2) TSI SRT (lub równoważne),

3) TSI NOI (lub równoważne),

4) TSI LOC&PAS (lub równoważne),

5) TSI CCS (lub równoważne).

Kryteria wyboru to:

Gwarancja jakości i rękojmia za wady – Waga: 40

Cena dostawy 4 EZT brutto oraz cena usługi serwisowo-utrzymaniowo-naprawczej- Waga: 60

Oferty można składać do 3 czerwca 2019 roku.

O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże siędoświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi polegającej na dostawie, w ramachjednej umowy, co najmniej 3. fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych, z których każdy był co najmniej dwuczłonowy z kabinami maszynistyumieszczonymi po przeciwległych stronach.


Komentarze