TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Lotos Kolej bierze Griffiny, których wcześniej nie chciał
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.02.2019 09:46:34 3 komentarze
Lotos Kolej bierze Griffiny, których wcześniej nie chciał

Lotos Kolej naprawia swój błąd i bierze Griffiny. Ale zamiast pięciu tylko dwa.

Lotos Kolej naprawia swój błąd i bierze Griffiny. Ale zamiast pięciu tylko dwa.

Trzy pozostałe lokomotywy, które miały pierwotnie trafić do Lotosu kursują teraz u konkurencji czyli w Orlen KolTrans. Dwa Griffiny, które ostatecznie trafił do Lotos Kolej zaliczyły też epizod w PKP Intercity. Epizod udany, i, choć przewoźnik nie przyznaje tego wprost, gdyby to było możliwe pewnie zatrzymałby je u siebie na dłużej.

Lokomotywy typu E4DCUd są własnością firmy NEWAG S.A., a umowa na ich dzierżawienie upłynęła w grudniu ubiegłego roku. Lokomotywy musiały być zwrócone właścicielowi. Wydłużenie czy ponowne zawarcie umowy na dzierżawę nie było możliwe, ponieważ lokomotywy Griffin typu E4DCUd były już niedostępne. Spółka rozważa możliwość pozyskania z rynku pojazdów innego typu – poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzeczniczka prasowa PKP Intercity.

Od lutego dwa Griffiny, oznaczone numerami 004 i 005 kursują już w Lotos Kolej.

PKP Intercity jednak jeszcze w tym roku mają odebrać pierwsze bardzo podobne lokomotywy z puli 20 zamówionych w Newagu. Te będą stanowiły własność przewoźnika.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PKP Intercity
Newag
Lotos Kolej
lokomotywa
Griffin
  • zeus04 – 21.02.2019

    Na czym ten błąd polegał?

  • Alibaba – 21.02.2019

    Chyba tory były złe. A ty jak myślisz zeusie zero czwarty?

  • DarekP – 21.02.2019

    Nie odpowiedziano na pytanie, co to znaczy Lotos wziął Griffiny. To znaczy kupił je, czy tylko wynajął? A co z problemem ETCS, mają go te Griffiny, czy nie?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.