TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Lokomotywa SM42-2577 przejdzie naprawę P5
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.07.2018 12:06:22
Lokomotywa SM42-zdjęcie ilustracyjne (źródło: Wikipedia)

Kopalnia Soli "Kłodawa" poszukuje wykonawcy naprawy okresowej P5 lokomotywy spalinowej typu SM 42-2577.

Kopalnia Soli "Kłodawa" poszukuje wykonawcy naprawy okresowej P5 lokomotywy spalinowej typu SM 42-2577.

Przez naprawę okresową (P5 – naprawa główna) należy rozumieć – naprawę okresową o zakresie prac obejmującym przegląd podzespołów i zespołów połączonych z demontażem z pojazdu i wymianą elementów zużytych lub uszkodzonych na nowe lub zregenerowane.

Zakres naprawy okresowej (P5 – naprawa główna) obejmuje wszystkie czynności niezbędne do uzyskania stanu technicznego i parametrów technicznych określonych w przepisach: DSU – Dokumentacji Systemu Utrzymania użytkownika lokomotywy spalinowej serii SM 42 w zakresie naprawy okresowej P5.

Zakres naprawy okresowej (P5 – naprawa główna) podzielony jest na:

a) Stały (podstawowy) zakres naprawy, tj. prace wykonywane zawsze podczas naprawy okresowej, wraz z malowaniem lokomotywy oraz usunięcie stwierdzonych usterek lokomotywy do których należy wymiana zbiornika wody chłodzącej do silnika spalinowego;

b) Prace wykraczające poza stały zakres naprawy, tj. prace konieczne do wykonania dla uzyskania stanu technicznego określonego w przepisach, lecz niewystępujących w każdej naprawie. Do prac tych zalicza się: usunięcie braków stwierdzonych w protokole zdawczo-odbiorczym spisanym podczas przekazania lokomotywy do naprawy; za braki w wyposażeniu lokomotyw uważa się brakujące wg dokumentacji konstrukcyjnej części, podzespoły i zespoły lokomotywy, których wykaz ustala się komisyjnie z udziałem obu stron w trakcie przyjęcia lokomotywy do naprawy. Za braki nie uważa się brak śrub, podkładek, nakrętek, wkrętów, sworzni, zawleczek oraz innych normali.

Za awarię uważa się tylko takie uszkodzenia taboru i jego zespołów, które są wynikiem zderzeń, wykolejeń, pożarów, zamrożeń układów wodnych oraz zatarć części mechanicznych wymagających ciągłego smarowania w trakcie eksploatacji, a spowodowanych brakiem czynników smarnych, a także zmiany konstrukcyjne wprowadzone bez dokumentacji zatwierdzonej do stosowania przez właściwe jednostki dopuszczające wymienione w rozporządzeniu do ustawy o transporcie kolejowym lub zamawiającego oraz uszkodzenia o charakterze nagłym spowodowane wadami ukrytymi materiału lub nadmiernej korozji, niemożliwe do zdiagnozowania podczas przyjęcia lokomotywy do naprawy.

Oferty na wykonanie powyższych prac można składać do 23 lipca 2018 roku. Kryteria wyboru stanowią:

Cena - max. 70 %.

Termin i warunki udzielonej gwarancji i serwis urządzeń - max. 10 %.

Termin płatności faktur - max . 10 %

Ocena techniczna, wiarygodność techniczno -ekonomiczna, zdolność do wykonania zamówienia, referencje, certyfikaty systemów jakości autoryzacje, zezwolenia i upoważnienia - max . 10 %



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SM42
lokomotywa
P5
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.