TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kto będzie utrzymywał śląskie Flirty?
InfoRail - Opublikowano: 12.02.2016 14:37:45 4 komentarze
Kto będzie utrzymywał śląskie Flirty?

Koleje Śląskie poszukują wykonawcy świadczenia usług utrzymania 4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN75 o numerach 001, 002, 003, 004

Koleje Śląskie poszukują wykonawcy świadczenia usług utrzymania 4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN75 o numerach 001, 002, 003, 004, odpowiadających poziomom utrzymania określonym w DSU jako P2 i P3 wraz z naprawami bieżącymi. Oferty można składać do 23 marca 2016 roku. Wymagany termin realizacji zamówienia to 24 miesiące. Jedyne kryterium wyboru stanowi najniższa cena. Szacunkowa wartość zamówienia to 1400000.00 zł bez VAT.

Przypomnijmy, że producentem Flirtów jest Stadler i to najprawdopodobniej jemu przypadnie to zamówienie.

Wszystkie składy zostały dostarczone na Śląsk w 2008 roku. Początkowo były eksploatowane przez Przewozy Regionalne, następnie, po rozpoczęciu działalności przewozowej przez Koleje Śląskie, zostały przekazane tej spółce.

W 2010 roku jeden z pojazdów, oznaczony numerem 003, uległ wypadkowi. Naprawa trwała 2 lata i została wykonana w szwajcarskim zakładzie Stadlera.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Śląskie
Flirt
  • boom – 13.02.2016

    Żeby tylko ten żałosny newag się w to nie wpirdzielił

  • Kermit – 13.02.2016

    lub twoja Mama Boom bo tez będzie tragedia

  • Brawo newag – 14.02.2016

    Oni cos juz grzebali kiedys przy flirtach wiec moga sie probowac zalapac. Patrzac jednak nsaceny jakie wala osratnio sa bez szans nawet ze stadlerem. Chyba ze przez sad albo prokurature. Wtedy moze sie udac.

  • sphix – 26.06.2016

    Oddajcie je lepiej KM-om za 3 impulsy. Będzie taniej.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.