TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Konieczek: Jak mamy przygotować się do produkcji skoro nie wiemy co mamy produkować?
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.11.2017 08:56:19 5 komentarzy
Konieczek: Jak mamy przygotować się do produkcji skoro nie wiemy co mamy produkować?

PKP Intercity uzupełniają strategię taborową o nowe produkty, które wpisują się w założenia projektu KDP – powiedział Jarosław Oniszczuk, Członek Zarządu PKP przewoźnika.

PKP Intercity uzupełniają strategię taborową o nowe produkty, które wpisują się w założenia projektu KDP – powiedział Jarosław Oniszczuk, Członek Zarządu PKP przewoźnika.

Mamy plany do 2023 roku, które są uzupełnieniem strategii taborowej i pozwalają wejść w przyszłość. Z Ministerstwem Rozwoju i Ministerstwem Infrastruktury i Budownictwa przygotowujemy projekty innowacyjne, w które PKP Intercity wpisują się. Będą to długie serie – dodał. Na razie jednak nie poznaliśmy żadnych szczegółów tych projektów. Przedstawiciel przewoźnika nie chciał zdradzić jakie to będą jednostki. I to właśnie najbardziej zdziwiło Prezesa Newagu Zbigniewa Konieczka.

Jak mamy się przygotować skoro nie wiemy do czego? – pytał. Proces projektowania i wdrażania pro typu to kilka lat. Mamy 7 lat i nie wiemy co to ma być – dodał.

Zbigniew Konieczek zwrócił również uwagę na fakt, że PKP Intercity chcą przeznaczyć tylko 2,5 mld zł na inwestycje taborowe w ciągu najbliższych pięciu lat. To zdecydowanie za mało – stwierdził. Potrzeba tyle, aby zapewnić co rok wzrost liczby pasażerów i dobry komfort podróżowania. 2,5 mld zł to zdecydowanie za mało – mówił.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Newag
  • YbG – 13.11.2017

    Ten zawsze ma problem.

  • www – 13.11.2017

    @YbG Ale tym razem ma rację, bo urzędnicy napiszą SIWZ według swojego widzi mi się, a nie zamówią istniejący produkt.

  • G.kolejarz – 14.11.2017

    Dobrze by było aby ktoś z naszych producentów zrobił porządny zespół trakcyjny na duże prędkości. Ale IC powinno wziąć choćby kilkanaście sztuk. Bo jak można coś robić tylko po to aby robić. Zawsze musi iść zamówienie. Taki pociąg może być zbudowany też przez kilka firm tak jak np włoski Freccirosa 1000.Wówczas można by pomyśleć o wielu rynkach zbytu.

  • antysyf – 14.11.2017

    No i dzieki paplaninie Konieczka wartosc Newagu na GPW spadla o kilka procent. A stare powiedzenie mowi " Jak nie potrafisz, nie pchaj sie na afisz"

  • Melechowicz – 16.11.2017

    @antysyf Konieczek coś ostatnio nerwowy jest, tajemnicą poliszynela jest jego akcja na ostatnim Trako, gdzie swoim awanturniczym zachowaniem nagrabił sobie u przewoźników.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.