TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kolejowy serwis Trainline w Polsce
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.10.2017 14:47:42 3 komentarze
Kolejowy serwis Trainline w Polsce

Trainline, niezależna cyfrowa platforma kolejowa na świecie, ogłosiła rozszerzenie swojej oferty międzynarodowej poprzez dodanie jedenastu nowych stron internetowych, dziewięciu nowych języków i wyświetlanie cen w 15 nowych walutach.

Otwarcie nowych stron internetowych oznacza, że Trainline oferuje więcej języków niż jakakolwiek inna cyfrowa platforma do zakupu biletów kolejowych w Europie. Jest to również wyraz rosnącego zainteresowania firmy Europą Północną, Środkową i Wschodnią, Azją oraz Ameryką Północną i Południową. Nowe języki to czeski, polski, portugalski (w odmianie europejskiej i brazylijskiej) i chiński (mandaryński). Dzięki temu platforma dostępna jest obecnie w aż 14 językach - na stronie internetowej w wersji zarówno na duże ekrany, jak i na urządzenia mobilne, a także w aplikacjach dla systemów iOS i Android.

Trainline ułatwia planowanie podróży kolejowych klientom w 173 krajach na całym świecie i sprzedaje bilety na podstawie umów z 87 różnymi przewoźnikami. Rozszerzona oferta platformy dodatkowo zwiększy dostępność tych usług dla podróżnych na całym świecie, pozwalając klientom na rezerwowanie przejazdów w swoim języku i podgląd cen w swojej krajowej walucie.

Oferowanie jednolitego poziomu obsługi na różnych obszarach stanowi klucz do realizacji ambicji firmy Trainline, która dąży do tego, aby jej klienci na całym świecie mogli w sposób najbardziej optymalny korzystać z oferty przewoźników. Nowe możliwości są przykładem realizacji misji Trainline, którą jest stworzenie jednej platformy dla podróży kolejowych na świecie, spełniającej potrzeby wszystkich klientów, oszczędzającej ich czas i pozwalającej na beztroskie podróżowanie.

Daniel Beutler, dyrektor naczelny Trainline International o nowych stronach internetowych: "Koncentrujemy się na usprawnianiu podróży kolejowych naszych klientów na całym świecie. Możliwość korzystania przez ludzi z różnych części globu z naszego najlepszego na rynku produktu we własnym języku sprawia, że cała podróż staje się bardziej intuicyjna. Jest to też zachęta, aby wyruszyć w drogę właśnie pociągiem, a nie innym środkiem transportu, np. samolotem. Naszym celem jest wspieranie rozwoju światowego rynku kolejowego, a dzisiejsze rozszerzenie oferty stanowi kolejny krok w kierunku uczynienia z pociągów preferowanego środka transportu w przyszłości".

Nowe języki Trainline

Niderlandzki, szwedzki, duński, norweski, czeski, portugalski (odmiana europejska i brazylijska), polski i chiński (mandaryński). Trainline jest spółką technologiczną, która w centrum zainteresowania stawia swoich klientów, umożliwiając im optymalne podróżowanie i oferując najlepszą obsługę. Posiadając 500-osobowy zespół w ponad połowie złożony ze specjalistów technologii kolejowej, w którego skład wchodzi specjalna grupa analityków, Trainline wykorzystuje techniki analizy danych, aby zmieniać oblicze podróżowania.

O Trainline

Trainline to największa na świecie niezależna cyfrowa platforma kolejowa. Sprzedajemy bilety na całym globie w imieniu 87 przewoźników kolejowych i rosnącej liczby przewoźników autobusowych, umożliwiając przeszło 125 tys. podróży dziennie w 24 krajach. Oferujemy jednolitą platformę podróży kolejowych, dającą dostęp do oferty wszystkich największych przewoźników w jednym miejscu. W rezultacie nasi klienci uzyskują dostęp do pełnej oferty połączeń i wyjątkowych, opartych na sztucznej inteligencji informacji o podróżach oraz rekomendacji, dzięki którym zawsze są o krok do przodu.



Sprawdź też:
Trainline
  • Bravik – 12.10.2017

    Ten serwis to porażka. Na pięć wyszukiwań tras po Europie 5 razy proponuje autobusy.

  • Tomasz – 12.10.2017

    Badziew jakich mało. Wpisałem, Katowice, Warszawa, Praga, Budapeszt, nie ma. Pomyślałem że wpisze Paris, Berlin.
    I co? No results. Tryb again.

  • Piottr – 17.10.2017

    Porażka i to do kwadratu. Chciałem sprawdzić, czy udało im się wprowadzić do sprzedaży bilety dalekobieżne w naszym pięknym kraju, a tu mnie strona wita hasłem, że moja przeglądarka jest "out of date". Gratuluję podejścia do klienta.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.